Wednesday, July 18, 2012

Král mezi antibakteriálními gely

Když jsem si takhle šla jednoho slunečného dne do Body Shopu pro své oblíbené borůvkové tělové máslo ve slevě, zaujala mě i jejich nabídka antibakteriálních gelů. Do té doby jsem používala nějaký z Rossmanna, co měl vlezlou vůni citrusů, takže voněl trošku jako čistící prostředky.
The Body shop má v nabídce několik vůní, já se rozhodovala mezi kokosem a jahodou a nakonec jsem vzala jahodový. Pokud víte, jak voní jejich jahodové tělové máslíčko, tak vůně antibakteriálního gelu je přesně taková. Je to mnohem příjemnější, obzvláště když vezmeme v úvahu, že tyto gely používáme často i před jídlem, je aroma hodně důležité.
Cena byla tuším 70,- Kč, což je u antibakteriálních gelů takový vyšší průměr. Velikost je klasická, 60ml.
Za mě určitě ANO, doporučuji všem, které už omrzely hnusné drogerkové vůně.
I really like the smell of The Body Shop strawberry hand cleanse gel. It is the same as their strawberry body butter. This is the best scent od cleansing gel I have ever tried.

Co vy, používáte antibakteriální gely???


10 comments:

  1. Nepoužívám je, ale už si ho dlouho chci koupit :) takže se po tomto taky podívám :)
    Vždycky to vidím jen v nějakých seriálech nebo filmech, jak to tam ženské používají, ale nikdy jsem to neviděla naživo :D a ani tomu moc nevěřím :/

    http://sunnyym.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Mě teď hodně zaujal Carex z Rossmannu (dřív jsem používala takový ten s křížem červeným) ale tenhle s pumpičkou je o hodně lepší, vůbec nelepí a je prostě super! ;) Každopádně, ale po těhle taky mrknu :D
    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenhle právě taky nelepí :) Ale hlavní je ta vůně! :)

      Delete
  3. Škoda, že nemám Body Shop poblíž, jak se do něj ale dostanu, nějaký gel zkusím.

    ReplyDelete
  4. no mě bohatě stačí ty klasické, mám jeden takový bez vůně, jde z něj jen chvíli cítit alkohol, ale vyhovuje mi:) 70 Kč se přiznám, že by se mi za něj dávat nechtělo:(

    ReplyDelete
  5. až se dostanu do tohohle obchodu, určitě se po něm kouknu :)

    ReplyDelete
  6. Hi!! :)
    I really like your blog, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    ReplyDelete
  7. Po pravdě dokud jsem se dneska neponořila do pár blogů, ani jsem nevěděla, že něco takového je :-D Jak to funguje, to je pro mě také záhadou... Zatím jsem si vystačila se svým imunitních systémem, vodou a případnými vlhčenými ubrousky, ale uvidím, možná to taky vyzkouším, pokud na nějaký milý někde narazím :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...