Wednesday, July 25, 2012

Úsměv! aneb pečujeme o zoubky

Mezi vší péčí nesmíme zapomínat na krásný úsměv, se kterým je spojená péče o naše zoubky. Dneska vám ukážu svoje oblíbence :-).
Today I want to show you my favourite stuff for dental care.



1, Curaprox ultra soft
Nejlepší z nejlepších! Tak bych popsala kartáček Curaprox ultrasoft. Bonusem je, že si můžete vybrat skvělé kombinace barev. Curaprox kartáčky používám už několik let a jsem pořád strašně moc spokojená. Jsou měkčí, mají šíleně moc štětinek a čistí famózně. Cena cca 70,- Kč.
My favourite toothbrush ever. It is soft and cleans your teeth really well.


2, Crest 3D White Advanced Vivid
Skvělá zubní pasta pro udržení bílé barvy zoubků. Řekla bych, že spíš udržuje barvu než že by nějak výrazněji bělila (na to jsou skvělé Crest pásky, o kterých jsem psala ZDE ). Má příjemnou chuť a takovou gelovitější konzistenci než třeba Colgate, takže se mi s ní i líp čistí zoubky. Já ji kupovala za 249,- Kč, což je dost, ale co už :).
Really good toothpaste in case you want to keep your teeth white. For whitening your teeth using Curaprox Supreme strips is good choice as I wrote HERE

3, Mezizubní kartáčky
Mezi mezizubními kartáčky oblíbence nemám. Většinou koupím ty, na které zrovna narazím.
Interdental brushes.

4, Zubní nit Sensodyne
Zubní nit je namotaná v roztomilé krabičce. Je pevnější a "celistvější" než levnější. Mezizubní kartáčky používám pro větší mezery mezi zubama a nit pro užší.
Dental floss Sensodyne - it has better quality than cheaper dental flosses. 


5, Ústní voda Colgate Plax
Jelikož zastávám názor, že ač je Listerine asi účinější, chutná jak Toi-Toika, uzavírám dnešní článek mojí oblíbenou ústní vodou Colgate Plax, jejíž chuť mi velice sedla a cenově se jedná o průměr, takže super. Tmavě modrá Plax mi přijde fajn, stejně jako světle modrá. Rozdíl je jen trochu v chuti, ale ne nějak převratně. Dá se koupit v klasickém nebo velkém balení.
I like Colgate Plax much more than Listerine, because of taste it has.

Co používáte rádi vy? Máte další vychytávky jako elektrický kartáček nebo škrabku na jazyk???

12 comments:

  1. Tiež odceňujem dokonalosť zubnej kefky "Curaprox"

    ReplyDelete
  2. škrabku ne, mezizubní jo, ale jsem na ně teda strašně vybíravá...chystám je brzo zařadit do článku :)

    ReplyDelete
  3. mezizubní jsou taky dobrý ty curaprox, jinak fajn článek, zuby - ozdoba huby :)) (pardon, ale to jsem si nemohla odpustit:)
    Misa

    ReplyDelete
  4. já používám o dost levnější, kartáček mi stačí klidně za dvacku, docela často je měním, protože mi vadí, když ho používám dlouho, jinak jsem celkem bordelář na niť, ústní vodu používám z DM, sice jsem si ze začátku nemohla zvyknout na tu chuť, ale nejsou tak agresivní, třeba na dásně, tak jsem si zvyknout prostě musela:) mají i skvělé pasty na zuby (mám strašně citlivý jeden zub - vadí mu horké a studené a zelená pasta vždy pomůže, je to pecka za tu cenu)

    ReplyDelete
  5. Kartáčky Cuprapox také používam, pasty ale střídám. A věrná jsem pak ještě růžovém Listerinu.

    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Hezký článek :)
    Léta jsem vcelku nadšeně používala mezizubní kartáčky, jelikož práce s nitěma mě nebaví.. leč po poslední prohlídce (spojený s objevením dalšího mezizubního kazu) mi bylo řečeno, že mezizubní kartáčky jsou spíš na větší "díry" mezi zubama a třeba pro mě jsou v podstatě na nic. Zkusím zubařce věřit a přesedlávám tedy na nit - vybrala jsem si přesně tuhle od Sensodyne :)

    ReplyDelete
  7. Ty kartáčky jsou vážně skvělé! Začala jsem je používat po přednášce o zubní hygieně a jsem moc spokojená :).

    ReplyDelete
  8. Ta chuť "jako Toi Toika" mě dostala :D Ale popravdě, listerine tak původně i vypadá (a smrdí), než ho dobarví.
    http://www.baronepharmacy.com.au/images/listerine_original_1litre.jpg

    To už je myslím lepší kloktat slivovici :D Já mám nejradši ústní vodu od elmex, ale nepoužívám ji moc často. A z kartáčků mám nejradši TePe, prodávají se i v dětské verzi s roztomilými obrázky :-)

    ReplyDelete
  9. ja som už síce dávnejšie videla reprízu časti z testu magazínu na stv2, kde testovali ústne vody, ale pamätám si, že odol a dontodent(čo ma dosť prekvapilo) skončili myslím tak nejak pri sebe 2 miesto, proste ako veľmi dobré, ale najhoršie skončila tá listerine.takže reklama nič neznamená :)

    ReplyDelete
  10. Curaprox - škrabka na jazyk, bez nej by moja ústna hygiena nebola to pravé ;) a odstráni baktérie z jazyka, čo je veľké plus :) vrelo odporúčam :)))

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...