Sunday, August 26, 2012

Artemis - Skin Essentials - Hydration Day Fluid

Když už jsme u těch Douglas recenzí, chci vám sepsat trošku podrobnější recenzi fluidu Artemis, než máte možnost dočíst se u mé fotky na jejich FB fanpage.

Balení: Docela velká lahvička obsahuje 50 ml fluidu (což je běžné množství), který dávkujete pumpičkou, což je velice praktické kvůli eliminaci bakterií uvnitř balení.

Použití: Zkoušela jsem fluid používat i na den i na noc, před nalíčením i po odlíčení. Jako ideální způsob použití se mi zdálo ranní nanesení fluidu na pleť - před aplikací podkladového krému ("makeupu"). Konzistence je totiž ultralehká, strašně rychle se vstřebává a nezanechává mastnou pleť, na kterou by pak podkladový krém špatně chytal. Takže na ranní hydrataci ideálka.

Efekt: Asi je to i tou ultra-light konzistencí, ale nemám pocit nějaké hloubkové hydratace, spíš každodenní povrchové. Což mi na ráno stačí, ale pokud budete fluid používat, doporučila bych vybrat k němu nějakého pořádně hydratačního nočního parťáka.

Parfemace: Za tu má Artemis jedničku. Voní jako čerstvě vyprané prádlo nebo mýdlo. Bílé kytičky. Tak čistě, prostě. Krása :).

Koupila bych ho příště?: Vzhledem k tomu, že za fluid necháte v Douglasu více než 600, bych si jej asi  nekoupila. Pokud ale nemáte zrovna co s penězi a hledáte lehkou hydrataci pod ranní líčení, nešlápnete vedle.

As for Artemis Hydration Day Fluid, I would say that it is great product for someone, who is looking for light hydration before applying makeup in the morning. The smell is really clean and pump-applicator keeps product without mess and bacterias. Just don´t expect deep hydration...




10 comments:

  1. zůčastni se sheinside giveaway u mě na blogu

    ReplyDelete
    Replies
    1. V životě bych neřekla, že někdo, kdo má tak zajímavej blog, se bude prezentovat tímto způsobem.... :( A když už takto spamovat, tak ať to má trošku formu :). Máš na víc!

      Delete
  2. Já jsem si dneska v Douglas pořídila jejich gel na oči. Stál 899kč a má jen 15ml. Ale mám z něj hroznou radost, je strašně příjemný a krásně voní. Ráda bych vyzkoušela i něco jiného od této značky, ale bohužel je dost drahá :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fůů, to je cena :-) tak snad bude stát za to :-). Jinak při dnech Marianne mají být v Douglasu slevy, tak je možná fajn vychytat to takhle :)

      Delete
  3. Já jsem tak koukala, jak ho testují samé mladé holky, není určen spíš na starší pleť? já si nejsem jistá, jen mi příjde, že máte pleť ještě hezkou všechny ambasadorky:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, osobně bych ho na starší pleť, která už potřebuje "brutální hydrataci", nedávala. Na mladou se právě podle mě hodí kvůli té lehkosti. Jinak já od přírody dokonalou pleť nemám, ač jsem mladá, takže ráda testuju různé vychytávky :).

      Delete
    2. jj já jsem myslela spíš vrásky a tak, ale ok, mě se to líbí, ale částka je docela vysoká, musím vyzkoušet alespoň na ruku:)

      Delete
  4. Pěkná recenze , mám od nich oční balzám a jsem spokojená:)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...