Tuesday, August 28, 2012

Blog má druhé narozeniny! :-)

Je to tady :-) Přesně před 2 lety jsem zveřejnila první příspěvek.
Ještě nikdy jsem nevydržela psát nějaký blog tak dlouho a uvědomuji si, že je to především díky milé zpětné vazbě od vás - čtenářů. S každým hezkým komentářem mám o trošku víc chuti psát :-)
Iť s 2nd birthday of my blog today! Thanks for all your comments and positive support.

Takže jedno velké DÍKY! Mám vás ráda :-)

                                                                                Markett


11 comments:

  1. my ťa máme tiež radi zaslúžiš si to:) všeeetko najlepšie prajem :)

    ReplyDelete
  2. ahoj, zvu Tě na svojí giveaway :)) http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form budu ráda, když se zapojíš ;)

    ReplyDelete
  3. Také gratuluji, je to úžasné :).

    ReplyDelete
  4. Juuu gratuluji :) A dortík si sama pekla? ;)

    ReplyDelete
  5. tak teď mám chuť na ten dort! :D

    ReplyDelete
  6. Gratulujem a veľa úspechov v blogovaní prajem :)) Tá torta vyzerá božsky.

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. gratuluju! ten božský dort si pekla???

    ReplyDelete
  8. Tak to je hezké!! Přeju ti aby tu bylo ještě více lidí, kteří se sem rádi budou vracet!:)) Jinak ten dort bych snědla snad i z toho monitoru, mnam:DD

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...