Tuesday, August 7, 2012

Gelové oční linky MAC

Dlouhé roky používám tekuté linky od Dermacolu, které jsou moc bezva. Nicméně tento rok jsem se rozhodla zkusit gelové. Prvně jsem testovala ty z palety ze Sephory a dost se postupem dne rozmazávaly, obzvlášť spodní linka. Proto jsem se vydala do MACu s nadějí, že seženu gelové linky, které budou mít dobrou výdrž a uhlově černou barvu.

Za sympatické balení nejtmavšího odstínu M42 - Blacktrack v množství 3gramů zaplatíte již o něco méně sympatickou částku - rovnou pětistovku. Barva je opravdu dokonale uhlově černá, takže v téhle oblasti jednička. Byla jsem překvapená, že linky mají "hutnější" konzistenci než sephorácké, takže nanášení nění tak hlaďounké, ale zase je tím zajištěna dobrá výdrž linek. I spodní linka vydržela krásně celý den.

Celkově tedy hodnotím velice pozitivně, nicméně si myslím, že na trhu bude možné sehnat obdobnou kvalitu za nižší cenu, jen ještě nevím kde :-).

I recommend MAC fluidline in Blacktrack if you are looking for really deep black eyeliner which lasts all day. Only disadvantage is probably a price, because it is a little bit expensive (in Czech Rep.).









8 comments:

  1. I když je to ohraný, tak linky od Essence jsou fakt skvělý. A to já s čočkama a slzejícíma očima můžu posoudit:)

    ReplyDelete
  2. Já linky dělám jen kajalovou tužkou, to mi jde nejlíp, gelové linky se asi nikdy nenaučím:D

    ReplyDelete
  3. Taky chci zkusit tyhle linky, zatím používám dennodenně jen tekuté od Essence. Ty mají prý taky dobrý gelovky, tak zkusim od nich za pár korun :D

    ReplyDelete
  4. Z gelových nedám dopustit na ty od essence, měla jsem maybelline a ty byli hrozný!

    ReplyDelete
  5. Ja mam srovnani MACu a Essence, a uprimne - vyhravaji Essence. Maji lepsi konzistenci, dele vydrzi, a nejak mi proste sedli lepe (a to nemluvim o cene)

    ReplyDelete
  6. Hi, I liked your blog, it looks interesting! I offer you my sincere friendship!=)
    I will follow you via Bloglovin;) I love to support interesting bloggers! ^^
    I am on Bloglovin: Kisses From Europe
    Love&kiss!

    ReplyDelete
  7. zkus Essence, ony sice smrděj a taky maj o dost měkčí konzistenci (což mě osobně vadí, ale zároveň nijak fatálně), ale výdrž mají opravdu srovnatelnou s MAC (mám oboje, takže můžu posoudit)

    ReplyDelete
  8. A už si zkoušela Inglot? Měla jsem možnost porovnat Inglot s MAC a Inglot linky jsou o poznání lepší. Naprosto perfektně se nanáší kvůli máslové konzistenci.
    Někdo tvrdí, že linky rychle zasychají a tak je třeba pracovat velice rychle, ale já mám linku na oku za pár vteřin, takže mi to nečiní žádný problém.
    Jsou božsky pigmentované. Černá je opravdu černá.
    Mají obrovskou škálu barev. Bohužel mi chybí i třpytivé, ale třeba časem přibudou.
    Vydrží 24 hodin (osobní zkušenost) bez rozmazání, drolení se, vytrácení se... Zkrátka a dobře, vydrží 24 hodiny bez jakékoliv změny.
    Hůř se odličují, musí se přiložit tampónek na oko, nechat chvíli působit a až pak setřít.

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...