Friday, August 24, 2012

Macadamia Natural Oil Care - bezoplachové péče pro vlásky

V rámci dělání si radosti za zkoušky, jsem v červnu (po recenzi Dashulky) objednala tyto dva zelenohnědé krasavce do sbírky. Po dvou měsících testování se cítím absolutně kompetentní říct vám, jak jsem spokojená.

Hned od začátku mě péče nadchla, protože už po prvním nanesení byly vlásky krásně heboučké a dobře se rozčesávaly, navíc mi ve vlasech péče působila i jako anti-frizz, což mě moc nadchlo. Nebála jsem se proto sdílet své nadšení v soutěži o ambasadorku Douglas, jak si možná pamatujete :) (viz poslední foto, by Martin Hanes, díky!).

Po dlouhodobějším používání můžu říct, že mám pocit, že ač jsem přes léto vlasy namáhala chlorem v bazénu, sluncem, mořskou vodou, fénováním a žehlením, udržely si skvělou kondici. A to právě díky této péči, protože nic moc jiného jsem do vlásků neaplikovala.
Tohle duo jsem používala tak, že po umytí jsem do mokrých nanesla Leave in cream (vpravo na fotkách) a po vysušení fénem olejíček (Oil Treatment, vlevo). Nejsem si jistá, zda by to pro slečny s jemnýma vlasama nebylo příliš, ale pro mé normální vlasy to bylo uplně OK.

Olejíček - Healing Oil Treatment
Konzistence: Míň mastná než tekuté krystaly, něco na způsob Orofluida.
Vůně: Dřevitější než u Leave-in kondicionéru, nicméně moc příjemná, orientální.
Funkce: Funguje skvěle, vlasy jsou vyživené, heboučké, lesklejší.
Balení: Pumpička dávkuje množství "tak akurát" pro středně dlouhé vlasy, pro delší pumpnete 2x. Mám pocit, že mi tahle flaštička vydrží věky :-) .


Leave-in (bezoplachový) kondicionér
Konzistence: Krémovitá, ale rychle se vstřebává :-).
Vůně: Ovocnější než u olejíčku, moc příjemná, skoro až TiGi-like, jen míň chemická, takže bomba!
Funkce: Funguje taky jak má, nezatěžuje a vyživuje.
Balení: Pumpička je bezva, jen v ní vždycky trošku kondicionéru zaschne, takže při pumpnutí prvně vyleze kousek zaschlého kondicionéru a pak až čerstvý. Ale dá se to přežít.

Dostupnost: Já kupovala na parfums.cz, olejíček za něco přes 400,- a kondicionér přes 350,-, ale bohužel je teď nemají v nabídce :-(.

Shrnutí: Olejíček doporučuju všema deseti, kondicionér devíti (za to zasychání produktu v pumpičce).
I highly recommend Macadamia natural oil treatment, it makes your hair fluffy, healthy, shiny and simply awesome!





4 comments:

  1. já musím říct, že na té poslední fotce vypadáš skvěle. a skvěle vypadají i tvoje vlasy... prostě krása.

    ReplyDelete
  2. U mě taky stále maximální spokojenost. Sakra, kde budu objednávat? Snad to nestáhli natrvalo? Jinak, ten olejíček mám asi o něco dýl jak ty, ale už jsem tak v půlce, používám ho fakt poctivě :)

    ReplyDelete
  3. Tahle značka mě strašně láká, obvzlášť olej. Až mi dojdou zásoby, asi ho vyzkouším :)

    ReplyDelete
  4. sakryš to jsem si zase něco přečetla :D teď si to budu muset pořídit :D :)

    giveaway na mém blogu ;)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...