Friday, September 7, 2012

Interbeauty 2012 - podzim

Zrovna jsem se vrátila z veletrhu Interbeauty z pražského výstaviště, na který jsem měla volné vstupenky. Tento podzimní ročník byl ještě slabší, dle mého názoru, než jarní - oproti jarnímu bylo daleko míň stánků. Zajímavé byly stánky Sparitualu, CND, Orly, modelaznehtu.cz (s kartičkou smart nails káva zdarma), klasicky OPI stánek s akcí na laky za 176,- Kč (kde jich ale moc neměli, k vidění a zakoupení však byla nová německá kolekce). Dále jeden polský stánek v pravém křídle v pravém zadním rohu. Nechala jsem si taky změřit podíly svalů a tuku v těle v jednom bezva stánku uprostřed pravého křídla.  A to je asi tak všechno, co mě zaujalo. V Peggy Sage jsem si nic nevybrala, nic mi nepadlo do oka.
V prostředním křídle klasicky ještě najdete stánek Ona dnes, kde si můžete zasoutěžit (já loni vyhrála, ale email mi došel do spamu, tak mi výhra propadla) a dostanete nějakou príma věcičku - já vyfasovala plátěnou tašku a krásný blok.
Jako poslední mě zaujal stánek s čajíčky jednotlivě balenými do malých roztomilých krabiček :-).

No a to je tak vše. Obecně mě Interbeauty trochu zklamal tím, že vystavovatelů bylo méně než na jaře, na druhou stranu se tam daly najít pěkné věcičky.
Zítra vám napíšu, jak se mi líbilo na World of Beauty and Spa, kam se chystám právě zítra ráno :-).

Kdo byl / nebyl na letošním Interbeauty? Líbilo se vám? Co jste ulovily? 

OPI stánek

OPI stánek

Pravé křídlo

Kávový bar od modelaznehtu.cz

Káva zdarma (moje latté) se smartnails kartičkou

Polský stánek (měli stojany na laky)

Vstupenka a kupóny - nic moc.



Růžový neutrál z nové německé kolekce

8 comments:

  1. Já dnes byla poprvé a docela jsem pokoupila (5 laků Nubar, jeden podlak a nadlak v jednom od Orly, karusel s kaminky, dve male baleni zdobeni, pomerancova drivka a 3 destičky na razítkování - nejen pro mě, ale i tchýni budoucí). Jela jsem tam hlavně pro Opi Ski teal we drop a přítele teta,co dělá nehty tak mě zaskočila tím, že ho moc nelakuje a že mi ho dá :).
    Mě třeba mrzí, že China Glaze nemá svůj stánek, ale jen pár laků u modeláže.

    ReplyDelete
  2. ještě jsem zapomněla na pilníky a ořezávače kůžičky... :D ale to je jedno :)

    ReplyDelete
  3. Jsem zvědavá co napíšeš o Beauty expo, původně jsme tam chtěly také jít, ale nakonec nešly :).

    ReplyDelete
  4. Fuuuuu, to je úlovků! Moc ti to přeju, je třeba si udělat radost, že? ;-)
    Já mám teď všeho dost, tak jsem moc neměla potřebu utrácet. A na beauty expo jsem taky strašně zvědavá, půjdu tam letos poprvé :-). Dojmy samozřejmě sepíšu hned jak se vrátím :-)

    ReplyDelete
  5. Nebyla jsem, ale hrozně bych se někdy chtěla podívat, ikdyž se ti tam zrovna dvakrát nelíbilo, hrozně mě to láká :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně se tam líbilo, jen tam bylo podle mě málo vystavovatelů :)

      Delete
  6. Na IB jdu zítra, myslíš, že bych se mohla zeptat, jestli nebyly nějaké zajímavé nabídky u Orly, jaké kuponky měl letos Nubar?
    Snad se mi bude na WOBaS bude líbit, já letos i přes volné vstupenky asi nejdu, nějak na to (upřímně) nemám náladu. Ale snad se ti tam bude líbit a uděláš si radost! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Orly tam tuším byla nějaká sleva (je to v brožurce veletrhu), bohužel nevím jaká. Nubar měl akci 1+1 zdarma s kupónkem :-). Mimo jiné tam měli i krásné krémy na ruce Nubar za 95,- . :-)

      Delete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...