Friday, September 21, 2012

Korektor Max Factor Pan Stik

V soutěži "Překonej nejlíp krycí korektor Janssen" jako další soutěžící přichází Pan Stick od Max Factoru. Moje ideální vize byla, že bych našla stejně krycí korektor, jen dostupnější a s méně nazelenalým podtónem. No a Pan Stick ji téměř naplnil :-).
Balení je historické, stejný obal pro tento korektor má Max Factor už věky (ověřeno kdysi v kosmetické kabelce mojí tety :-) ). Vysunovací stick nezajišťuje přesnou aplikaci, takže je lepší nanášet korektor přímo prsty nebo štětcem, jak jsem zvyklá já. Co se týče vysouvání, u mého korektoru se hned pokazilo, ale těžko soudit, zda jsou takto "poruchové" všechny. Parfemace je klasická pudrově-korektorová.
Kryje famózně, asi stejně jako Janssen. Oproti Janssenu má však příjemnější barvu, méně zelenou, více růžově-tělovou. V čem je ale Janssen lepší je výdrž - Pan Stik po půl dni není tak 100%ní jako ráno po aplikaci, ale pořád je výdrž vysoce nadprůměrná. Na druhou stranu je skvěle dostupný, k sehnání téměř v každé drogerii, parfumerii i přes net. V Douglasu ho mají tuším za 199,- Kč, já ho kupovala přes net za 179,- Kč. Na českém trhu je nejčastěji prodáván ve 3 odstínech - 12, 13 a 14. Na fotkách je odstín 13.
Za mě tedy doporučuji a až mi dojde, pravděpodobně si ho koupím znova.

Pan Stick made by Max Factor (shade 13) is really great covering stuff. I have here comparison with Janssen Cover Cream. In my opinion Janssen lasts longer, but Pan Stick has better colour and is more available.







L: MF - Pan Stick ; R: -

L: MF - Pan Stick, R: Janssen


L: MF - Pan Stick, R: Janssen

6 comments:

  1. Pan Stick je stálice v mé kosmetické taštičce. Používám ho už několik let, a pořád kupuji znovu.

    ReplyDelete
  2. taky jsem ho kdysi používala a byl moc fajn

    ReplyDelete
  3. Pan stik mám doma ve dvou odstínech a používám ho jako korektor po celý rok už několik let a nedám na něj dopustit :))

    ReplyDelete
  4. Nice!
    i follow you on bloglovin,
    follow me back? xx

    ReplyDelete
  5. ..já prostě nemá slov..jak ty dokážeš dokonale zpracovat recenzi,že jí není vůbec co vytknout..takhle to má vypadat..klobouk dolů! a díky!

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...