Tuesday, September 11, 2012

Quickpost: Líčení Max Factor v Douglasu

Dneska jsem vyrazila do Douglasu nechat se nalíčit od vizážistky Max Factoru, což je mimochodem jedna z mých nejoblíbenějších značek. Paní byla moc milá a pečlivě mi ukazovala všechny výrobky, které používala.
Fotku vám sem bohužel nedám, protože jsem líčení hned z praktických důvodů trochu přeměnila (málo zakryté kruhy pod očima, lesknoucí se pleť, etc...).
Na oči mi byla dána zelená, což já bych si nidky nedala (asi jako modrou), ale opravdu se mi líbila barva na rtech.
Příjemně mě vizážistka překvapila nakonec, kdy mi dala sáček s letáčky a vzorky. Rtěnka English rose je sice v menším, ale normálním rtěnkovém vysouvacím balení, lak má skvěle růžovou barvu :).
Takže (což je vlastně smyslem tohoto postu), kdo máte chuť, určitě se neváhejte přihlásit na líčení v Douglasu zdarma, je to zajímavý zážitek, ze kterého si i něco odnesete (doslova :-) ).

Today I was in Douglas have my face changed by makeup artist. It was really interesting and I got some mini product as a present.


Vzorečky

4 comments:

  1. Páni a kdes byla? Já na tom líčení byla tak 3 týdny zpátky v Nové Karolině, slečna milá ale ruce ji "voněly" po cigaretách a žádné dárečky ani vzorky jsem nedostala, nic :( Bylo to bezva, na základě toho líčení jsem si koupila 4 produkty :D a moc se mi to líbilo, byla jsem krásná :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byla jsem v Praze na Arkádách :) že jsi nedostala nic je divné! :-/ Ale tak hlavně že jsi byla spokojená s líčením :)

      Delete
  2. Taky jsem k nákupu dostala poukázku na líčení :) Přišla si do Douglasu nenamalovaná nebo nalíčená? Já jenom aby mě nesprdla že přijdu namalovaná :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přišla jsem s lehkým makeupem (řasenka, korektor, krycí pudr) a pohodička, odlíčila mě :)

      Delete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...