Thursday, September 6, 2012

TiGi - S Factor - Serious Conditioner

Už začínám mít pocit, že nedělám recenze na nic jiného než vlasové produkty, haha :-). Tenhle kondicionér je ale zajímavý, tak se do toho pusťme! :-)

Tento kvalitní kondicionér na vlasy pochází z mé velké kondicionérové objednávky (kdy jsem kupovala i Macadamiu a spol.) takže ho testuji už taky dýl. Koupila jsem si ho kvůli ultra-kladným recenzím, které jsem všude četla; prý že je to účinností stejné jako Gestil Wonder, jen to krásně voní. Tak jo, šup do košíku.

Serious Conditioner (SC) se používá spíše jako maska - nanesu ho do ručníkem vysušených vlásků a nechám ho tam cca 15-20 minut. Na obalu je psáno 3-5 minut, ale přijde mi, že je to prostě maska a tak ho nechávám působit dýl. Proč maska? Je opravdu hutný, tak 3x míň tekutý než běžné kondicionéry, spíš jde o takovou kondicionérovou pastu.
Efekt? Vlasy jsou TAK heboučké! Uplně super. S Gestilem bych to ale nesrovnávala. Mám pocit, že Gestil vlasy regeneruje jinak. Po SC jsou takové...obalené silikonama? Nevím, jak to vyjádřit. Prostě takové až uměle hebké :-D. Co se týče lesku, mám pocit (snad to není jen pocit), že je efekt viditelný taky. Gestil bych používala pro "zdraví vlasů", tohle pro efekt.
A konečně, vůně. Je to TiGi, tak co byste čekali? Skvěle výrazná, ultra ovocná? No téměř jste se trefili. SC voní za jahodama s pepremintem. Hodně cool, zvlášť v létě :-).

Info: Objednávala jsem na parfums.cz a tam mě vyšel na něco kolem 290,- Kč (teď jsem se dívala, že se tam nezobrazuje, tak si to případně vyhledejte přes Heuréku).

Shrnutí: Jako obměna masek je SC moc fajn, myslím, že ho po vypotřebování koupím znova.

Summary: TiGi S-Factor Serious Conditioner is really great product. It smells like strawberry and pepremint. I bought it after I red so many positive reviews and I´m not disappointed. I use it as a mask - I apply it into towel-dried hair and leave it for 15-20 minutes. It makes my hair shiny and sooo silky!


5 comments:

  1. Na jednu stranu to zní dobře, ale nemám ráda pocit obalených vlasů silikony např. u nějakých kúr. Takže bych si ho asi nepořídila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, právě jak píšu - myslím si, že je to spíš na efekt než že by to mělo nějakej "healing" efekt. :)

      Delete
  2. Mám ho také, ale velké, 750 ml balení v kyblíku, stál mě kolem 550 Kč. Taky jsem se nechala zlákat na kladné recenze a chvalozpěvy na zahraničních stránkách:). Já z něj až tak odvařená nejsem, jako vlasy hebké, fajn, ale efekt mi připadá jako u jiných kondišů nebo masek..třeba Macadamia nebo Loreal Intense repair mi připadají lepší. Navíc mi po půl roce používání,i když jen jednou za čas, leze ta vůně krkem!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, jo, Macadamia je TOP :-) Jsem zvědavá, zda se mi ta vůně taky časem omrzí.. :)

      Delete
  3. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Kolektivní rozum Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60 % větší pravděpodobnost výhry

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...