Saturday, September 8, 2012

World of Beauty and Spa 2012 - Letňany: Dojmy a úlovky

Dneska jsem vyrazila na svoji premiérovou návštěvu veletrhu World of Beauty and Spa do Letňan. Mám to 16 minut autobusem, takže jsem si to nemohla nechat ujít. Navíc když jsem od skvělé Domči získala vstup zdarma! :-)
Veletrh na mě působil uplně jinak než Interbeauty. Vystavovatelů tu bylo víc, přišlo mi, že tam byl obecně víc trend oslovovat lidi a předvádět jim věci na stánku; na Interbeauty vás téměř všichni nechají "napokoji".
Obešla jsem stánky, koukala, čichala, ptala se, nakupovala a svoji návštěvu veletrhu jsem zakončila zhlédnutím módní přehlídky plavek s Agátou H. . Jo a mimochodem, potkala jsem tam Ester Janečkovou :-). 

Co mě zaujalo? Bomb cosmetics měli krááásně vonící balzámek na rty, ale jelikož jich mám už tunu, ovládla jsem se. Zkusila jsem českou firmu Salvus - s paní prodávající jsme nakonec vybraly čokoládovou pleťovou masku (která ale moc nevoní, ale o tom až ji vyzkouším a napíšu recenzi) a multi-hydratační sprej, který má ráda Plum. 
Dále zajímavý stánek s pivní kosmetikou Saela (zatím jsem ji viděla jen u Manufaktury), kde jsem koupila pivní sprchový gel jako dárek pro taťku.
No a nejlepší nakonec - objevila jsem moji novou lásku: Bio kokosovou péči s čokoládou od Saloosu. Voní prostě NEUVĚŘITELNĚ! Jako tyčinka Koko :-). Miluju to!

A tak mám zase do dalšího veletrhu (Interbeauty bude 5.-6.4.2013) klid...ale bylo to letos fajn :-).







Esterka :)







Nezapoměňte, že mě můžete sledovat taky na FACEBOOKU!

6 comments:

  1. Tu pivni kosmetku mam moc rada a krasne voni, nejen pro pany!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já tu vůni nepreferuju, ale věřím, že i mnohým dámám může sednout :)

      Delete
  2. Ráda bych na nějaký takový veletrh vyrazila, ale žádná moje kámoška není takový maniak do ksometiky jako já :( A přítel by to asi nevydýchal :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak se příště můžeš klidně přidat :)

      Delete
  3. Salvus je vynikající, spreje mám tři a už asi čtyřikrát jsem si koupila jejich krém na oční okolí

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...