Friday, November 9, 2012

Aussie - 3 minute miracle revitaliser

Před několika týdny mi kamarádka dovezla z USA několik bezva kosmetických věcí a mezi nimi i tento kondicionér, který v ČR vychvaluje zejména Plum. Já a vlasová péče je téma samo pro sebe, takže ač mám ještě skoro litr nespotřebovaného od TiGi, hned jsem zkoušela tento.

Info:
Kondicionér má úžasně praktické balení - žádné šroubování ani odklápění, jen zmáčknete a je to :) . To s mokrýma rukama při koupeli určitě oceníte. Jedna lahev obsahuje 236 ml.
Vůně je super, cítím zcela určitě kokos - pokud chcete mít trošku představu, připomíná mi vůni olejové kokosové masky na vlasy od Oriflame.
Osobně kondicionér aplikuji na takových 15 minut, ne na 3 - umyju si vlásky, aplikuji Aussie, dám si sprchu etc a smyju :). Easy, že? 

Dojmy:
Zatím jsem měla kondicionér asi 7x a vlásky byly vždycky pohádkové. Jakože za mě pět hvězdiček. Yummy. A co strašně oceňuji, že vůně zůstává ve vlasech fakt dva, tři dny, prostě do dalšího umytí. To je fakt nádhera, něco takového jsem hledala. Pro srovnání: Vůně z TiGi kondicionérů mi ve vlasech drží tak půl dne. A podle mého subjektivního pohledu mám vlasy i lesklejší.

Dostupnost:
U nás ho seženete přes eshop Plum, jinak je k dostání v USA, UK,... a prý i Vídni - to pojedu za měsíc vykoumat :-) .

Aussie 3 minutes revitaliser is amazing product, which makes my hair shiny and healthy. Unfortunately it is not really available in Czech Rep. The reason, why I love this product is also the smell - it reminds me coconut oil hair cosmetics from Oriflame.




15 comments:

  1. Akorát ho mám u Plum objednany a čekám na dodání. Jsem na něj moc zvědavá, všude na něj slyším jen chválu.

    ReplyDelete
  2. Tak ja z toho necitim kokos vubec :D Spis nejaky aloe nebo tak neco....kdyz nad tim tak premyslim, tak takhle jako masku jsem ho asi nepouizla nikdy, vzdycky jen jako kondicioner, dyl jak 3 minuty to na ty hlave urcite nemam :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam na nej zalusk (ehm, asi od tve uplne prvni zminky o nem ever :)), ale tedka me zarazila ta vune kokosu, o ktere ses nikdy nezminovala - a kterou ja nesnasim. Takze kokos nebo nekokos? :D

      Delete
    2. To je zajímavé Plum, tuším si pamatuju, že jsi ve svém videu říkala, že ti to taky voní trošku jak kokos, i když tam není :D

      Delete
  3. Kdyby nebyl tak těžko k dostání tak bych ho hned vyzkoušela :)

    ReplyDelete
  4. Také si ho chci objednat :).

    ReplyDelete
  5. A nemáš prosím info, kde ve Vídni by se dal sehnat? Normálně v drogerce? Taky mě láká ho vyzkoušet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podle internetu jen v jedné malé síti parfumerií (jakože moje němčina je na nule, takže píšu jen co jsem vyčetla). Nechci ale mystifikovat, tak to sem zveřejním až 1.12., kdy se tam pojedu podívat :). Zatím jsem ti ten neověřený tip poslala do SZ na facebooku :).

      Delete
    2. Ahoj, mohla bych také poprosit o neověřený tip do mailu tygy@centrum.cz? Za 14 dní jedeme do Vídně na trhy a ráda bych Aussie vyzkoušela... Děkuju, Terez

      Delete
    3. Děkuji moc, tak jsem zvědavá, jak tam pořídíme :) Terez

      Delete
  6. Ahojky, na svém blogu jsem tě označila v tagu 11, pokud se budeš chtít zúčastnit budu jen ráda http://slecna-k.blogspot.cz/2012/11/moje-jedenactka.html

    ReplyDelete
  7. Prosim kterou sit drogerii ve Vidni mas na mysli? Ziju tady, ale zatim jsem ho nepotkala...Budu vdecna i za neovereny tip, diky Jane

    ReplyDelete
  8. Najlepší produkt, ktorý moje vlasy mali na sebe. Inak v Amerike patrí medzi najlacnejšie vlasové produkty z drogérie, brali by sme to tak aj u nás, že? =D

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...