Wednesday, November 14, 2012

Krabička příjemných překvapení: Listopadový LADYBOX

Před dvěma týdny mi doručili balíček, na který jsem se moc těšila - krabičku kosmetiky Ladybox. Po otevření jsem s vámi sdílela své okamžité nadšení na Facebooku. Jak se na výrobky dívám po dvou týdnech testování? Podělím se s vámi o mé upřímné dojmy. Čtěte dál :-)



Krabička, která se otevírá na magnetku, je převázaná růžovou stuhou. Balení je podle mě super!




A toto už je úplný obsah listopadového Ladyboxu. Teď ke každé položce jednotlivě:

1, Tvářenka Fleur de Santé Radiant Blush Soft Peach
Z tmavšího broskvového odstínu jsem byla nadšená, přesně takový mi ve výbavě chyběl. Poprvé jsem tvářenku zkoušela aplikovat přiloženým štětečkem a bohužel jsem trošku neodhadla, že tvářenka bude tak extrémně pigmentovaná a tak jsem musela můj Marfušovský look odlíčit. Druhý pokus dopadl o poznání lépe, použila jsem totiž jiný štětec. Tvářenka na tváři vydrží opravdu dlouho, snad i déle než moje oblíbené Bourjois.
Verdikt: Líbí, doporučuji.







2, Fleur de Santé toaletní taštička
Moc krásná! Strašně roztomilá. Ty puntíčky! Má spíš větší rozměry, což bude bezva na cesty :)
Verdikt: Roztomilost, která potěší :)



3, Yves Rocher - Řasenka, odstín Noir
Na mé téměř černé řasy používám černé odstíny řasenek, takže barevně se trefili. Balení je tenoučké, obsahuje 6,5 ml. Řasenka je příjemná, má tenký štěteček, díky kterému dosáhnete i na řasy v koutcích očí, což nesmírně oceňuji. Nedělá absolutně dramatický pohled, ale na denní nošení je fajn. Co se mi líbí je, že se nedrolí.
Verdikt: Příjemná, mým favoritkám ale asi nemůže konkurovat.




4, Yves Rocher - Tělové mléko Fruit de Noel - Fruit Merveilleux
Vánoční tělové mlíčko se krásně roztírá , má bílou barvu a typicky tělomlíčkovou konzistenci. Mně osobně moc nesedla vůně, ale to chce asi vyzkoušet :) . Rychle se vstřebává, za to má jedničku. Žádná ulepená kůže :)
Verdikt: Nenadchne, neurazí. Dobře se vstřebává.



5, NIP + FAB - Tělové máslo, vůně Mango smoothie
Tak z tohoto másla, určeného pro suchou kůži, jsem úplně odvařená. Mango je moje oblíbená vůně a tělová másla jsou moje oblíbené kosmetické přípravky. Když se to spojí, vznikne tahle famózní věcička. Hezky se roztírá, dobře hydratuje (i když asi lehce míň než BodyShopová máslíčka, zato se rychleji vstřebává), úžasně voní - já v tom cítím mango a banán, i když tam banán není :-) . Yummy!
Verdikt: Super věc, uvažuji o koupi plného balení.



6, Pure Fiji - šampón z kokosového mléka
Tento šampónek má svěží mýdlovou vůni. Je to moc malé balení na to, abych viděla nějaké výsledky, takže hodnotím šapon jako příjemný průměr. Malé balení ( 29 ml ) se hodí na cesty.



7, Reniu - kokosovo-cukrový peeling 
V letáčku ho nemají uvedený, ale můj Ladybox obsahoval peeling z panenského kokosového oleje s cukrovými krystalky. DOKONALE voní (něco pro milovnice kokosových vůní) a peelinguje pěkně. Já mám teda asi radši krémové peelingy se zrníčky, ale na prostřídání to bude fajn výrobek.
Verdikt: Voňavý peeling s nezvyklou konzistencí - za mě asi ano.



8, Iswari Macaccino Bio - Kakaový energetický nápoj
Já si tento prášek nasypala do pohankové kaše a bylo to dobré :). Ne ohromující, ale dobré. Důležité pro mě bylo označení "bez lepku" :-).
Verdikt: Nenadchlo, ale chutnalo.




9, Letáčky a slevy
Ty asi používat nebudu, ale neva. Použila jsem slevový kuponek do Yves Rocher na "překvapení" bez povinnosti nákupu a dostala jsem mini lesk na rty. Potěší.



CELKOVÝ DOJEM:

Ladybox, který mi byl zdarma zaslán, příjemně překvapil. Obsahuje spoustu mně vyhovujících přípravků a věciček za bezva cenu. Obecně jsem moc nadšená.
V listopadovém Ladyboxu mám tyhle favority: Kosmetická taštička, Mangové tělové máslo NIP + FAB a po troše cviku i tvářenka. Do závorky pak dávám kokosový peeling pro jeho úchvatnou vůni.

1 comment:

  1. I pay a quick visit everyday some websitеѕ and sites to reаd posts, but this webѕite ρrovides
    feature based сontеnt.
    My web-site ; work from home

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...