Friday, November 23, 2012

Nový drahoušek v péči o pleť - Peeling St. Ives

Spolu s kondicionérem Aussie mi kamarádka dovezla i meruňkový peeling od St. Ives, který je velice vychvalovaný. Tak se mu dneska podíváme na zoubek :-).

Balení je klasické velikosti. Vůně mi připomíná kombinaci meruňky a citrónu, je svěží a moc příjemná. Peeling je o něco hrubší než ten ze Sephory, ale moc mi vyhovuje - díky hrubosti zrníček člověk nemusí ani příliš tlačit při masírování obličeje. Dělá "baby-prdelkový" obličej. Já ho teď ráda používala, když se mi objevily "zimní šupinky" v T-zóně.
Říkala jsem si, zda mé dojmy vůbec prezentovat tady na blogu, když je těžko dostupný, ale poté jsem vykoumala, že se dá koupit i přes jeden český eshop :-) Takže kdyby vás zaujal, zkuste zagooglit ;-).

Osobně jsem s ním moc spokojená. Pokud bych se měla rozhodnout, jaký peeling si koupím příště (zda tento nebo Sephora), koupila bych tento. Není drahý a plní skvěle to, co má.

I really like this peeling. It is not expensive and it works great. It smells like apricot and lemon.





4 comments:

  1. Mam ho moc rada, vzdy si v US nakoupim do zasoby. Ted stridam s variantou Green Tea, ale Apricot je nejlepsi=)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...