Friday, January 25, 2013

Aussie ve Vídni - kde koupit, co mají a za kolik?

Ahoj krásky,
spousta z vás mi posílalo dotaz, kde se ve Vídni dá sehnat Aussie vlasová kosmetika. Avizovala jsem totiž v listopadu, že v prosinci pojedu prověřit jeden tip rakouské bloggerky na nákup Aussie ve Vídni.
A ověřila jsem. Aussie ve Vídni  mají :-).

Konkrétně se jedná o parfumerie Mona. Mají více poboček, já byla jen v jedné na Petersplatzu. Otevřeno tam mají tuším Po-So: 10-17 h. Prodavačka byla neskutečně milá, usměvavá a neměla problém s anglickou komunikací :-).
V zadní místnosti mají polici, která obsahuje pár výrobků Aussie (opravdu ne celý sortiment, bohužel :-( ). 3 minute miracle neměli, tak jsem zkusila Aussie Luscious Long. Šampon i kondicionér byl každý za 5,99 euro, což je příjemná cena.
Chtěla bych vám na ně napsat recenzi, abyste vědělí, jestli si zajet na nákupy, jen cítím, že je potřebuji ještě nějakou tu chvíli používat, aby můj názor za něco stál. Takže si ještě počkejte ;).

P.S.: A když už v té Vídni budete, vězte, že je tam i Primark a odpočinout v centru se dá v příjemné cukrárno-kavárně Oberlaa, kde mají mimo jiné i makaronky a bezlepkové zákusky ;). Au revoir, cestovatelky!

In Vienna you can buy Aussie hair cosmetics at Mona parfumeries, but they don´t have 3 minute miracle. 


5 comments:

  1. Primark je i ve Vídni? No super, o důvod víc se tam jet podívat. :-)

    Zvu všechny na svou první GIVEAWAY http://allthatgems.blogspot.cz/2013/01/giveaway-1.html.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano ano, tuším že v nákupním centru G3 :)

      Delete
  2. Já byla výběrem zklamaná, fakt jen pár věcí - nicméně z Mega shampoo, co jsem si z tama odnesla, jsem dost nadšená, nejspíš si ho koupím i znova :)

    ReplyDelete
  3. Mám aj tento šampón a môj názor naň, že určite patrí k dobrým šampónom. Keď som začala používať Aussie, moje vlasy si najskôr museli navyknúť. Asi prvé tri použitia, len voňali pekne. Neskôr sme k sebe zahoreli láskou =D Som trošku prekvapená z ceny, lebo toľko kedysi stál aj na Slovensku (už teraz nie je) a my máme vyššie dane ako v Rakúsku. Ale tak nevadí. Ja sávam tip, kto chcete Aussie nech poprosí niekoho kto je v Anglicku =D

    ReplyDelete
  4. juj ani ja som nevedela, ze je tam Primark :)
    Inak dnes recenzia na super lacnu F&F kozmetiku tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/f-kozmetika.html

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...