Friday, January 11, 2013

Micelárka Lirene - lepší než Bioderma?

Už skoro 2 týdny používám a testuji micelární vodu Lirene, která mi byla zaslána. Abyste to dobře chápali, jsem dost konzervativní člověk co se pleťové kosmetiky týče, jakmile si už jednou něco oblíbím, kupuju to pořád dokola a nemám moc motivaci testovat něco dalšího. Takže jsem si spokojeně roky čistila pleť notoricky známou Biodermou a byla jsem spokojená.

Jenže, teď jsem našla něco, co mi sedí asi ještě víc než Bioderma (ano, sama jsem překvapená). Micelárka od Lirene čistí efektivněji - micelárku používám i odstranění makeupu, tak to můžu snadno poznat :-); s Biodermou musím použít na odlíčení 2 odličovací tamponky, s Lirene jen jeden. Další plus bonus - parfemace je velice příjemná, nevtíravá, mně moc voní. Navíc je dostupnější a levnější - dívala jsem se, že v DMku mají balení 200ml za 89.90,-. A to je dost slušná cena i dostupnost :-)

Celkové hodnocení: Lirene micelárka mě příjemně překvapila. Pokud někdo hládá výbornou, účinnou a hezky vonící micelárku za dobrou cenu (já! já!), Lirene bude určitě dobrá volba. Hodně muziky za málo peněz (+ skvělá dostupnost).

Zkoušeli jste už Lirene? Nebo taky zarytě používáte Biodermu?


34 comments:

  1. Chmmm...od Lirene mi moc vyhovuje pleťová voda, takže jsem si jistá že vyzkouším i toto :)

    ReplyDelete
  2. Biodermu používám 3 roky a zatím měnit nehodlám :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já Biodermu používám víc než 4 roky a měnit asi budu.. :-)

      Delete
    2. Zkusit se ma vše :)) Mám dotaz, nebudeš někdy dělat líčení s paletkou od Too Faced?:)

      Delete
    3. Díky za tip, určitě bych mohla :-) Ale asi až v únoru, po zkouškovém :-)

      Delete
    4. Super :) Na tu recenzi koukám už přes rok a děsně mě ta paletka láká :)

      Delete
  3. Já používám Biodermu asi dva roky, a pokud tedy se jí Lirene takhle vyrovná, asi změním. Díky za tip! :)

    ReplyDelete
  4. Lirene mám a jsem moc spokojená. Prý je ještě dobrá micelárka od Dermacolu, tak chci zkusit. Bioderma se mi zdá drahá a jak jí používají všichni, tak se mi hrozně nechce taky.. :-)

    ReplyDelete
  5. Já používám Biodermu už strašně dlouho a miluju jí, ale tuhle jsem koupila mamce k vánocům do balíčku s kosmetikou, co jsem jí dělala (hlavně abych jí taky zkusila :D) a musím říct, že není špatná, když se s ní večer odluřuji, tak mi přijde úplně stejná jako Bioderma, ale za chvilku mi začne obličej strašně lepit (ale umývám pak ještě gelem, tak to není takový problém) ale na ráno by mi to asi hodně vadil.

    ReplyDelete
  6. Woow, to jsi mě hodně nalákala :) Já právě na Vánoce dostala Biodermu a zatím super, jsem moc spokojená, ale pokud existuje něco levnějšího, dostupnějšího a stejně účiného, tak to ráda vyzkouším :)

    ReplyDelete
  7. bioderma micelarku vymyslela a mala n nu 20 rokov patent. potom patent uvolnili a zacali micelarky vyrabat aj ine firmy. cize jedine bioderma je original, ostatne vsetko su napodobeniny

    ReplyDelete
    Replies
    1. Někdy asi žák předčí mistra :D

      Delete
    2. Aspoň chudí studenti nemusí platit pětikilo;).

      Delete
  8. Mám ji doma, zrovna se ji chystám nastěhovat do koupelny, jen co dodělám Blanchette micelárku. Jsem docela zvědavá, jak u mě uspěje, protože by to musela být opravdu pecka, abych se vzdala Biodermy :-)

    ReplyDelete
  9. mně tedy přišlo, že to spíš makeup po obličeji matlá... a chvilku to matlalo, pak teprve odlíčilo.

    ReplyDelete
  10. Tuto micelárku jsem si chtěla koupit, mám zkušenosti s tonikem a nočním krémem od Lirene a mám je oblíbené. Jenže v recenzích jí zas strašně strhávají , že lepí a při odličování leda rozpatlává po obličeji. Tak teď nevím...

    ReplyDelete
  11. To chce asi zkusit, no. Mě udivuje, že některým až tak nesedí...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky to tak vidím, alespoň z těch drogérkových nejpříjemněji voní.

      Delete
  12. Já jsem Biodermu ještě nevyzkoušela, protože se mi ještě nepodařilo ušetřit a vždycky rychle utratím peníze za něco jiného :D. Ale tuhle bych vyzkoušet mohla :).

    ReplyDelete
  13. tak ta vypada opravdu dobre!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  14. Růžová Bioderma mě neoslovila, miluju modrou "dětskou". A ta cenově vychází podobně jako tahle.

    allthatgems.blogspot.cz

    ReplyDelete
  15. Já měla tuhle micelárku ráda, ale dost mi po ní lepil obličej a přijde mi, že naopak čistí hůř. Mojí nejoblíbenější je micelárka od Corine de farme, ta ale hodně rychle ubývá, pak taky ráda používám od Dermacolu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za tipy, mrknu se i po nich :) Když už mám tu zkoušecí náladu :)

      Delete
  16. používám Biodermu, tuhle bych na jednu stranu ráda zkusila, na druhou stranu se fakt bojím, že to budou úplně vyhozené peníze, protože bude k ničemu
    odlíčí ti bez problémů i oči?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně třeba ne. Na oči používám dvousložkový odličovač a pak na celý obličej micerálku.

      Delete
    2. Mně to na odlíčení očí (napařených ve sprše, haha) stačí :)

      Delete
  17. Tuhle jsem měla, ale nijak zvlášť mě neoslovila. Oči se mi lépe odličovaly s růžovou Biodermou nebo micelárkou od Avene. A na obličej taky žádná sláva. Ale když není nic jiného, tak to stačí :-) Poctivě jsem dopatlala, ale znovu už kupovat nebudu :-)

    ReplyDelete
  18. Lirene vyzkouším, růžová Bioderma mi zrovna dochází a já momentálně nemám pětikilo na novou. Na oči stejně používám chrpový YR, takže na obličej by mi mohla Lirene stačit. Určitě zkusím /neměla jsem zatím žádný Lirene produkt a všude a něj čtu chválu/.

    ReplyDelete
  19. Tak jsem si ji koupila a jsem naprosto nadšená z vůně! A odličuje vážně skvěle. Určitě budu kupovat opakovaně, takže díky za "nakopnutí" ke koupi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem ráda, že ti sedla :) já jsem v té vůni identifikovala něco jako malinový čaj :D

      Delete
  20. Mám doma obě a obě mi přijdou super, takže mám ráda obě :)

    ReplyDelete
  21. Přemýšlela jsem, že ji vyzkouším. Přesvědčila jsi mě, že stojí za vyzkoušení :)

    Pokud budeš chtít, mrkni ke mně na blog: www.mojekosmetika.blogspot.cz

    ReplyDelete
  22. Mala som z Lirene krém a veľká spokojnosť. Biodermu používam už niekoľko rokov (ešte predtým než sa jej reklama a vychvaľovanie valilo z každej strany) na odporúčanie lekárničky. Ale rozmýšlam, že je čas na zmenu. Lebo mám v poslednej dobe problémy s odličovaním špirály =/

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...