Wednesday, January 23, 2013

Žehlička Bioionic Freestyle - vlny i vyrovnání

K narozeninám jsem dostala žehličku na vlasy Bioionic Freestyle. Chtěla jsem ji, protože je vhodná i na tvoření vlnek. Kulmou mi to trvá vždycky 2x dýl, takže jsem toužila po vhodné žehličce.

Stejně jako její bílá sestra iSmooth, o které se dočtete ZDE, se Freestyle rychle nahřívá (do pár vteřin je totálně rozžhavená) a výborně se s ní pracuje díky otočnému kabelu. Je užší než klasické Bioionic žehličky, takže pokud by si ji chtěl někdo kupovat primárně za účelem žehlení a měl by dlouhé a husté vlasy, tak doporučuju spíš iSmooth nebo OnePass. Kvalita ionizace je fajn, i bez ochranných prostředků nevidím na vlasech nějaké poškození, ale to se asi při tolika vlivech a péči těžko soudí, abych byla upřímná.
Pro tvoření vlnek má hezky oblé strany. Názorná videa s návodem jak na to najdete na youtube.
Na fotce výsledek práce s žehličkou vlevo a neupravené vlasy vpravo :-) (omlouvám se za nenamalování se O:-), snad to není moc vidět ).
Verdikt: Přijde mi, že mi žehličkové vlny déle vydrží a jsou rychleji hotové, takže si je určitě budu dělat často. Pokud ale toužíte po výstavních prstýncích a můžete obětovat dvojnásobek času, použijte kulmu, vlnky/prstýnky jsou pravidelnější a hezčí.

Bioionic Freestyle is great iron for creating fast and longlasting curls. It heats up really fast and rotable cord is very comfortable. If you want to buy some ionic iron just for straightening, I would recommend you rather iSmooth or OnePass.






11 comments:

  1. Tezce zavidim! Ja bioionic veci miluju, zatim mam jen cestovni fen, protoze preci jen to neni uplne levna sranda ale chci si poridit ten klasicky a vlny jsou usper! Mam taky pocit, ze s zehlickou mi vic vzdrzi, preci jen to teplo je vetsi jak u kulmy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to drahé, to je fakt, ale zase je to investice na stráááááášně dlouho :) A s tím teplem máš pravdu, při vlnkování jsem si žehličku nastavila na 200 stupňů, což moje kulma nemá ani kdyby moc chtěla.. :)

      Delete
  2. Já žehličkou vlasy nikdy nenavlním, vždy zůstanou rovné :D.

    ReplyDelete
  3. Přesně tak, já žehličkou taky vlasy ještě nenavlnila, a to jsem se fakt snažila :). Takže závidím, krásné vlnky.

    ReplyDelete
  4. Mně se třeba tyhle volný, nepravidelný vlny se žehličkou líbí víc než pravidelný prstýnky. :-) Žehličku nevlastním, ale maminka si ji pořídila. Zkoušela jsem si s ní jednou vlasy narovnat, moc mi to neslušelo. Mám jemné vlasy, od přírody něco mezi rovnými a vlnitými a ta vlnitost jim alespoň docela prospívá, díky ní to nevypadá, že mám na hlavě tři chlupy. Tak možná zkusím jít spíš vyloženě do vln. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zkus, pokud má žehlička oblé strany, mělo by ti to jít :)

      Delete
    2. Má, na vlny by tudíž měla být taky užitečná. Akorát nevím, co si na hlavě způsobím při své šikovnosti. :-D

      Delete
  5. Mě by zajímalo, jak se vlny žehličkou dělají :D
    Ivča

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak jsem psala, je toho plný Youtube. Stačí zadat něco jako "curls with flat iron" :)

      Delete
  6. ty vlny jsou moc pěkné! super věcička:)

    (nedělám to ráda,ale pokud tě můžu poprosit,podívej se na můj blog a zanech mi komentář co si myslíš o mém blogu nebo článku a pokud se ti zalíbí,budu moc ráda,když mě budeš odebírat. už mám blog pár měsíců a nějak ho nemůžu rozjet,budu ráda za tvůj názor,takže se teď chovám trochu jako vtěrka,ale moc by mi to pomohlo. děkuju:* p.s. jsem nová odběratelka)

    leilarosee.blogspot.cz

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...