Sunday, February 24, 2013

Himalaya Fruit Mask - děkuji, nechci!

No jo, Himalaya se teď u nás pěkně rozjíždí. Reklama sem, reklama tam, našla jsem i nějaké pozitivní recenze na zahraničních beauty blozích. A jelikož pleťových masek moc nemám, koupila jsem si ji na začátku ledna, abych ji otestovala. Překvapivě jsem ji našla v Tescu na Chodově za 99,-Kč.
Na tubičce píšou určení pleti: normal to dry, já mám spíš combination, ale některé blogerky s combination nebo oily si ji chválily, tak proč ne.
Začínám si připadat fakt divně. Buď jsem teda divná já nebo ta maska, ale prostě to na moji pleť nemá vůbec nějaké extra účinky. Trochu mi to pomohlo vysát povrchovou mastnotu z pórů nosa, ale jinak nepozoruju nic. Pleť není po umytí ani zářivější, ani nějak hydratovaná, ani nemám pocit parádního vyčistění. Refreshing?  Haha.
Btw, slyšela jsem, že jejich Neem mask je mnohem mnohem mnohem lepší, tak možná dám Himalayi ještě šanci, pokud na ni narazím. Ale fruit mask mě zklamala. S mojí oblíbenou Queen Helene - Mint Julep Mask se asi nedá srovnávat.
Měl jste někdo taky Fruit mask? Nebo Neem? Nebo cokoli od značky Himalaya? Sedělo vám to?

I don´t know, if it´s only my problem or the problem of this product. Himalaya Fruit Mask doesn´t work for me. I expected that it will make my skin soft, hydrated, clean and healthy, but it did nothing. It just cleaned pores on my nose a little bit but that´s all. Although I´ve read positive comments and reviews about it, I don´t think it is worth to buy.





4 comments:

  1. Mám Neem, podle mě čistí dobře, ale použila jsem ji zatím jen jednou, takže nemůžu moc posuzovat. Ale ségra se mi hrozně smála, když mě viděla se zeleným ksichtem :D

    ReplyDelete
  2. mam Neem aj tuto ovocnu, podla mna je Neem az moc precenovana, u mna sa ziadny zazrak s odstranenim ciernych bodiek nekonal, a dost mi vadilo, ked som si ju davala dole, slo to dost tazko....tato fuity je podla mna lepsia, jedine co mi na nej vadi, je ze ju vobec nijak necitim..pre mna uplne najlepsia maska na svete je bahenna od Jafry-250 ml...ano, stoji okolo 35 eur ale vydrzala mi vyse roka a je fakt bezkonkurencna, husta, staci jej malo, nie ako Neem, je riedka a raz dva sa minie

    ReplyDelete
  3. Já mám Neem a je opravdu skvělá, doporučuju ji na každém kroku (recenzi mám na blogu). Tuhle jsem nezkoušela a už mě ani neláká. Neem ale stojí za to!

    ReplyDelete
  4. Mna zas Neem mask sklamala ako este ziadna ina maska. Za mna nedoporucujem kupu, radsej si usetri peniaze, nechapem pozitivne clanky na tuto masku, nevidim po nej absulotne ziadne ucinky, presne ako si bola Ty sklamana u fruit mask. A okrem toho ma neskutocny zapach!

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...