Thursday, March 28, 2013

Vlasový lékař a velká GIVEAWAY (kosmetika a procedůra v salonu!)

Byla jsem pozvána do salónu FAME v Praze, abych se dozvěděla něco o trichologické kůře a vlasové kosmetice Kapyderm a zažila si její účinky na vlastní kůži (doslova :-) ).

V jedenáct přicházím do moderního salónu kus od Muzea a začínám se rozkoukávat. Za chvíli dorazí tricholog Lukáš Rossbach a odvádí mě do soukromé částí salonu.
Ptá se, jestli mám nějaké problémy s vlasy nebo vlasovou pokožkou, tak odpovídám, že mám citlivou pokožku. Pak už se náš rozhovor ubíral všemi různými směry - no musím vám říct, že za hodinu a půl v salonu jsem se dozvěděla opravdové kvantum užitečných informací.
Poté mi pan Rossbach pomocí mikrokamery ukázal moji vlasovou pokožku 250x zvětšenou (wow! viděla jsem tam různé žilky :-) ). A poté, co téměř bezbolestně vytrhl i jeden vlas, viděla jsem pomocí mikrokamery zvětšený i ten. Bylo to bezva :).
Jak mi pak sám řekl, kamera je spíš pro zákazníka, on většinou pozná stav pokožky už jen pohledem.

Co se mi obzvlášť líbilo:
  • Jste v oddělené části (krásného) salonu, takže můžete otevřeně mluvit o tom, co se vám "děje na hlavě" a nikdo jiný než tricholog vás neslyší :)
  • Pan Rossbach má milý přístup, opravdu se vám věnuje, nedává vám pocit, že jste jeden z mnoha na běžícím páse
  • Vše je vám krásně vysvětleno, už kvůli informacím to za to opravdu stálo (můžete se ptát a ptát a ptát a ptát jako já a vše vám bude trpělivě zodpovězeno)

Co jsem se dozvěděla zajímavého:
  • Lidé často pečují o vlasy, ale pokožka hlavy (která ovlivňuje opravdu víc, než si myslíme), zůstává bez pozornosti, což je špatně
  • Bylo mi vysvětleno, proč a jaké šampony škodí vlasům (ano, ty levné, na rychlý efekt, s levnými silikony)
  • Překvapivá rada - po každém umytí si profoukat vlasy u kořínků, aby v nich nezůstávala voda s vysokým PH, nenechávat volně uschnout!
  • Proč ionizační fény mají smysl (a že BioIonic je nejlepší)
  • Proč jsou výrobky proti vypadávání vlasů totálně k ničemu a na jakém principu pracují
  • Že a proč na vlasy působí negativně špatný pitný režim, hormonální antikoncepce, nevyvážená strava a tak. Samozřejmě že všichni víme, že zdravá strava podporuje krásné vlasy, ale víte proč? Jak to v těle funguje? Co kam cestuje? Co tomu brání?:-)
  • Jak se definuje padání vlasů: když si prohrábnete suché vlasy a zůstane vám jich v ruce více než 5. Opravdu se tím nemyslí to, když si umyjete vlasy a u toho vám jích trocha vypadá.

V průběhu povídání mi byl na pokožku hlavy aplikován olejíček a poté bahýnko, ze kterého se měla napapat moje vlasová pokožka - měla vypít vodu z bahýnka. Po nasycení pokožky mi bylo bahýnko smyto a vlásky krásně vyfoukány.
Nakonec jsem s pokožkou hlavy, která chrochtala blahem, krásně vyfoukanýma vlasama, taštičkou výrobků a hlavou plnou zajímavých informací odcházela domů. Můj upřímný názor je, že i kdybych za proceduru musela platit tradičních 500,- Kč, pravděpodobně bych nelitovala. Bylo to něco jako školení a hýčkání v jednom.
Trichologie pomáhá lidem, kterým se vlasy nadměrně mastí, tvoří se jim lupy, vlásky jim vypadávají, mají kožní problémy s vlasovou pokožkou. Pokud váháte, vězte, že konzultace je zdarma. Po konzultaci se můžete rozhodnout, zda podstoupíte proceduru nebo ne :-) 

Obrazovka na promítání zvětšeného obrazu vaší pokožky
Mikrokamera
Kosmetika Kapyderm
S bahýnkem na hlavě a úsměvem na rtech :D
Model kůže s vlasy, na kterém vám je vše názorně vysvětleno

A teď GIVEAWAY! Dvě z vás vyhrají Kapyderm šampón na barvené vlasy + kondicionér a jedna z vás kůru v pražském salonu Fame u pana Rossbacha v ceně 500,-Kč zcela ZDARMA!!!

Pravidla jsou následující:
  • Musíte být pravidelní čtenáři mého blogu (přes GFC nebo Bloglovin - do komentáře uvádějte kde)
  • Pokud mě sledujete na FACEBOOKU, napište to do komentáře a budete mít v soutěži dvě přihlášky
  • Pokud chcete soutežit i o kůru, olajkujte FB stránku KAPYDERM a napište do komentáře, že jste tak učinili. Pokud stránku Kapydermu neolajkujete, budete zařazeny pouze do soutěže o vlasovou kosmetiku.
  • Uvěďte svůj email 
  • Své přihlášky do soutěže můžete do komentářů přidávat do 4.4. ve 20:00  , kdy bude výherce vybrán pomocí random.org a následně bude zkontrolováno, zda splnil pomínky soutěže. Pokud ne, bude "losováno" znova. 
Hodně štěstí! :-)


33 comments:

  1. Sleduji přes GFC :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    ReplyDelete
  2. Lajkla jsem i tvůj FB i Kapyderm, chci soutěžit o oboje:) super.sekac@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Tak jsem lajkla Kapyderm a jsem zvědvá! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pro všechny: Prosím pište vždycky, přes co sledujete můj blog :)

      Delete
    2. A nezapomeňte na email!!! :)

      Delete
  4. Sleduji přes GFC i FB :) lajkuju stránky KAPYDERM :)

    vermilion@atlas.cz

    ReplyDelete
  5. Sleduju přes gfc i fb:) a lajkuju kapyderm :)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    ReplyDelete
  6. Sleduju GFC, kúru oželím :-).
    Giraffe90@seznam.cz, díky ;-)

    ReplyDelete
  7. Ahoj, sleduju přes bloglovin. FB lajknut tvůj i Kapyderm
    urbanovamichaela11@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Sleduji přes GFC. Kůru musím vynechat, bohužel nejsem z Prahy.
    michaela.cahlova@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Sleduji Tě přes GFC jako Jana.
    scruffy@seznam.cz

    ReplyDelete
  10. Ahoj, sleduju Tě přes bloglovin. Bohužel nejsem z Prahy, takže soutěžím jen o kosmetiku.
    adeline912@seznam.cz

    ReplyDelete
  11. gfc Oli K
    jesterecka(@)email.cz
    sleduji tvuj Fb Oli Koli
    soutěžím jen o kosmetiku

    ReplyDelete
  12. Přes GFC :)
    barabasovajana@centrum.cz

    ReplyDelete
  13. sleduji přes gfc-jananulka@gmail.com,fb -Jana Svobodová

    ReplyDelete
  14. Sleduji pres Bloglovin a na FB jako Petra Krupova. FB Kapydermu i tvoje jsem lajkla :)
    petra.krupova@atlas.cz

    ReplyDelete
  15. Tak to vypadá hodně zajímavě :) Sleduji tě přes GFC a lajkla jsem Kapyderm na FB :)
    natashaaa.x@seznam.cz

    ReplyDelete
  16. Likuju Tvůj FB i FB Kapyderm.
    Sleduju Tě přes GFC i Bloglovin.
    Soutěžit chci o obojí.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  17. Sleduji Tě přes GFC, máš ode mě like na fb. Přeju hezký den :-) .

    ReplyDelete
    Replies
    1. email: darknesssodeep@gmail.com

      Delete
    2. Jo, na fb jsem Jana Zajícová :-).

      Delete
  18. GFC: Veronika Kotlářová
    Kontakt: VerKotlarova@gmail.com
    Měla jsem už možnost vyzkoušet kosmetiku Kapyderm a je zázračná! :-)

    ReplyDelete
  19. Sleduji i přes FB: Veronika Kotlářová
    Kontakt: VerKotlarova@gmail.com

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. Sleduji přes bloglovin, sweetagnes@seznam.cz

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. Sleduji tě přes GFC a FB.

    pavlina.hon@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Bloglovin
    FB Kapyderm
    A moc chci vyhrát. :-)

    siberia06@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Bloglovin Naty Sweet
    FB Naty Vav. dala jsem like i na Kapyderm
    naty.sweett@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Tak tohle by se mi moc líbilo, se svými vlasy neustále bojuji.

    Jsem tvým čtenářem (přes GFC i na fejsbůku), olajkovala jsem i Kapyderm a držim si palce. :))

    helena.dbala@seznam.cz

    ReplyDelete
  28. Takže fb Kapyderm olajkováno, a já tě sleduji přes GFC:)
    daria.sulcova@seznam.cz

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...