Sunday, March 17, 2013

Zmizík na póry Clinique

Většina z nás si celý život kupuje kosmetiku v naději, že najde tu pravou, která pro ni bude fungovat jako tool (v reálném) photoshopu. Něco jako zvětšovač očí, zmatňovač pleti, nafukovač rtů, zmenšovač pórů...
A právě Clinique Instant Perfector slibuje, že vám vyzmizíkuje rozšířené póry a pomůže vám tak k dokonalosti pleti. 

Po vlně Pore Professionalu od Benefitu jsem byla trochu znechucena tím davovým šílenstvím a z principu jsem si něchtěla pořizovat něco tak tuctového jako produkt na zneviditelnění pórů :-))). Pak na mě po Vánocích ale zamrkala v Sephoře akce na Clinique - Pore Refining Solutions - Instant Perfector a já se rozhodla, že těm pórovým zmizíkům přece jen dám šanci a odnesla si ho domů (ehm, samozřejmě poté, co jsem ho zaplatila :D).

Používat se má na makeup, já ho však používám pod a pokud chci extra retuš, tak pod i na makeup. Je to jakoby silikonový roztítací..ehm...hutný gel? Funguje dost dobře. Tím myslím to, že pokud máte na přechodu z tváří k nosu hodně viditelné rozšířené póry, nezakryje je to na 100%, ale tak 60% určitě (jak můžete docela zřetelně vidět na poslední fotce :-) ). Podle mě je to fajn věcička, hlavně když víte, že vás třeba bude někdo fotit dost zblízka.
Srovnání s Benefitem na obličeji nemám, ale podle toho, co jsem zkoušela na ruce, si nejsou až tak nepodobní.

Celkově u mě Instant Perfector zabodoval. Mám jen dilema, co se týče ceny. Určitě se u mě zmizík pórů natrvalo usídlí v základní makeupové výbavě, nejsem si ale jistá, zda ještě nebudu hledat levnější variantu. Sice zmizíkového krému stačí malilililinko, ale i tak; dát za 15ml produktu okolo 500,- Kč se mi až tak nezamlouvá. 

Clinique Instant Perfector is great product which can help you make visible pores invisible :-). Maybe not for 100% but sure for 60% (as you can see in the last photo). It has silky consistency. Overall I think that it´s cool to have something like this (to photoshop your skin ;-) ), but in our country it is little bit expensive. 







Uprostřed aplikován Instant perfector (to co vypadá matně a bez struktury :-) )
  

5 comments:

  1. občas s rozšířenými póry dost bojuji, některý MU mi je šíleně zvýrazní.. tohle se jeví jako super věcička, ale nejsem si úplně jistá, jestli se mi do ní chce investovat :D možná časem, každopádně děkuji za tip!:)

    ReplyDelete
  2. To úplně chápu :-) Já za to dala díky slevě jen něco přes tři stovky. Plná cena se mi ale zdá prostě trochu přehnaná...

    ReplyDelete
  3. Vypadá dost dobře, skvělá recenze. Akorát by mě zajímalo složení :-D

    ReplyDelete
  4. Já s póry bojuju celkem dost, ale tohle by mě děsilo, že je to narvané silikonama...řekla bych, že ža ty prachy to stá nebude :).

    ReplyDelete
  5. You have to check out the other fleshlight Girl Fleshlights I've tried, the mold of everyone's expectations.
    However, depending on her upbringing.

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...