Tuesday, April 30, 2013

Až do dna aneb spotřebováno!

Poslední měsíc jsem nějak "dojela" několik produktů a tak vám k nim chci napsat pár řádků.


1, The Body Shop - borůvkové tělové máslo
Můj favorit, oblíbenec, provoňovač chmurných dnů. Výborně hydratuje a já jsem ráda, že mám další 4 v záloze. Recenze ZDE

2, Tvářenka Bourjois - 34
Nevím, zda je to na té fotce vidět, ale dostala jsem se k dřevěnému dnu. Tvářenky Bourjois i nadále považuji za špičku a HG tvářenek a všem je moc doporučuji! Recenze ZDE

3, Artemis Day Fluid
Tento produkt jsem dostala k zrecenzování a nějak jsem si ho postupně oblíbila. Nanášela jsem si ho každé ráno pod makeup. Je moc příjemný a já uvažuji, zda si ho koupím znova. Recenze ZDE

4, Zubní pasta Crest - Glamorous White
Pro mě nej pasta ze všech, bělí zoubky, skvěle chutná, mám po ní déle svěží dech, má zaklapávací víčko, né šroubovací, což hrozně oceňuji. Kdo sleduje můj FB ví, že už mi byla dovezena další tuba z USA. Naštěstí se dá ale sehnat i přes net v ČR.

5, Zubní gel Crest Complete - Herbal mint 
Zubní gel by měl mít účinek jako ústní voda a zubní pasta dohromady. Opět mi velice sednul, chuť je bylinkovější, ale moc příjemná, rychlé nanesení na kartáček potěší a výsledný efekt je super (svěžest v pusince).

6,+7, Deodoranty Dove - invisible dry
Nesnáším skvrny na černých tričkách a Dove je naštěstí nedělá. Funguje mi líp než Rexona i Nivea. Tuhle kombinaci (ano, prvně namažu, pak ještě přestříknu) používám už několik let a celý den se cítím krásně svěží  (i když je horko nebo mám stres). Jen škoda, že nemají ve variantě invisible více vůní, po několika letech se jedna a ta samá už omrzí.

4 comments:

  1. Páni, nevěřila bych, že tu tvářenku jde spotřebovat. Mám ji také doma a zdá se mi pořád stejně plná/velká jako když jsem ji kupovala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsem si myslela, že je to nemožné, no mám ji asi už dva a půl roku a prostřídávala jsem ji jen s jednou další :)

      Delete
  2. kombináciu deo guličky a spreju čo najskôr teda vyskúšam :)
    nikdy ma to nenapadlo kombinovať :D

    a to body shop telové mlieko vyzerá úžasne, niekedy sa dúfam dostanem do ich obchodu a vyskúšam ho :)

    btw, pozývam ťa na giveaway http://onestepclosertomylife.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to bezva, fakt člověk vydrží svěží mnohem dýl :)
      A TBS máslo je super, doporučuju všema deseti. Jen borůvkové bylo limitka, ale mají spoustu krásných vůní :) Doporučuju vybrat si nějaké s určením na DRY SKIN :)

      Delete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...