Monday, April 15, 2013

La Roche Posay - krém Hydraphase Legere

Někdy po Vánocích mi došel krém na obličej a tak jsem se rozhodla koupit si Hydraphase od La Roche. Mám jejich kosmetiku ráda, skvěle si sedí a mou pletí.


Po cca 4 měsících používání na noc, bych se k tomuto krému vyjádřila takto:

Hydratace: Ještě pořád hledám svůj HG, ale hydratuje dobře. Nicméně už si brousím zuby na jiný krém. Ale zase teta na něj nedá dopustit, co se hydratace týče.
Konzistence: Úžasně lehoučká, rychle se vstřebává, nemám lepkavý pocit na obličeji.
Agresivita: La Roche je pro mě zárukou, že krém pleť nepodráždí. Doporučila bych ho tedy i pro citlivější typy pleti.
Balení: Pumpička zajišťuje hygienickou aplikaci krému. Za to palec nahoru!

Celkový dojem: Krém má příjemnou parfemaci, lehkou konzistenci a příjemně hydratuje. Neucpává mi póry, což beru jako plus.  Mám combination-skin a na tu padne skvěle. Ideální bude asi pro ženy, které si vybírají krém na denní hydrataci, ne žádný "skin-saver" a které nemají rády hutné, mastné krémy.
Znova si ho koupím asi když bude moje pleť dobře vyživená a hydratovaná a budu chtít krém na udržení stavu. Momentálně ale po dloooouhé zimě budu zkoušet ještě jiné a budu čekat na zázrak :-).




5 comments:

  1. Já ho mám v rich verzi a paní v lékárně mi ho strašně doporučovala, ale přes zimu pro mě nebyl dost hydratační, takže příští rok se vracím k Avene. :)

    ReplyDelete
  2. Ja na tenhle krém nedám dopustit, měla jsem uz tři balení a vždycky se k nemu po čase rada vrátím :))

    ReplyDelete
  3. zrovna mi dochází můj oblíbený krém, děkuji na tip, kouknu na něj v obchodě

    ReplyDelete
  4. Tento ja nemám ale vyzerá parádne :) ...ja mám od Biodermi - Hydrabio Lerege, s ním som spokojná, aj ked ho nepoužívam veľmi často skor len tak na oživenie pleti... :) GIVEAWAY

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...