Sunday, April 28, 2013

Palmer´s Cocoa Butter Formula v kelímku

Na makeupalley.com  má při 88 recenzích hodnocení 4.4 z 5 a 88% by si jej koupilo znova. Tak jsem byla zvědavá, zda to fakt bude taková pecka.

A zde je moje recenze:
Cocoa Butter Formula (CBF) má hrozně divnou konzistenci :-). Pokud rádi mačkáte vosk ve svíčce, která ještě není úplně zatuhlá po hoření, tak tady si přijdete na své. Je to takový tuhý mastný ?vosk?, přirovnala bych to k tuhým voskům na vlasy. A to prosím pěkně i při dost teplé pokojové teplotě (neroztápí se). Konzistence mi moc nesedí, ale dá se s ní pracovat.
Vůně je grankoidní, prostě jako granko s extra porcí cukru. Což nezní uplně skvěle, ale mně je vůně moc příjemná :).
A teď hlavní část - hydratace: Pokud máte někdo extrémně suchou kůži (třeba rozpraskané paty nebo ruce, které volají SOS) a natřete na ně CBF, moc vám poděkují. Je to extra hydratační věc, mám pocit, že CBF dodává kůži krááásnou hydrataci a nádherně ji to zjemňuje. 
Počítejte ale s tím, že CBF na kůži vytvoří mastný film, který se vstřebá až po pár hodinách.

Celkový dojem: CBF bych doporučila na extrémně vysušenou kůži (třeba si udělat zábal chodidel) a to zejména na noc (kvůli té dlouhé vstřebávací lhůtě), udělá vám výbornou službu. Pro denní hydrataci já osobně zvolím tekutější krémy.

Dostupnost: Zakoupila jsem v hypermarketu Albert na Chodově za nějakých 129,- Kč (100ml)





7 comments:

  1. Že bych to koupila mamce? Má pořád tak hrozně popraskaný ruce:/. Dík za tip:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokážu si představit, že jako noční zábal do kosmetických rukavic to bude dělat geniální výsledek :)

      Delete
  2. To je vážně podivná konzistence, takže taková tužší vazelína? Zajímavé, ale věřím, že by mi to určitě vonělo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No dá se říct, že tužší vazelína. Ale o dost. A ne tak "silikonová", ale spíš mastná. Hehe. Ideální přirovnání je možná tuhé sádlo, ale to by neznělo moc lákavě :)

      Delete
  3. Zjistuju a jsem v šoku kolik pripravku obsahuje paraffinum liq, kterému se snazim vyhybat :/ na tuto znacku jsem se divala, myslela jsem, ze cocoa je kokos, casto si to pletu:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, "mineral oil" je téměř všude, bohužel.

      Delete
  4. Je fakt, že tady by ropu člověk nečekal, přece jen kakaové máslo je mastné pěkně samo o sobě a přírodní :))) já ho znám v úplně čisté formě a vůní je to teda fakt síla..a na mě taky hodně mastné, vhodné na zábaly nebo masáž extrémně suché pleti

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...