Friday, May 31, 2013

Aktuální péče o vlasy / My hair rutine

Co se týče vlasových produktů, bez mučení přiznávám, že jsem trošku promiskuitní. Ale poslední dobou jsem si fakt oblíbila určité výrobky (kategorie i konkrétní věci), které používám na vlásky a strašně mi to vyhovuje.


Krok 1: Šampón
V současnosti jsem na dně velké lahve Tigi Urban antidotes level 2 šapónu. Už jsem vystřídala dost šampónů a ještě víc Tigi šampónů a nejvíc ze všech mi sedí tento. Je míň lepivý než růžový Epic volume, lépe čistí než ten pro brunetky a nechává vlásky krásně čisté a nadýchané. Má vůni jako pomerančové sisinky :). Je dost pravěpodobné, že až dopotřebuju Aussie šampóny, pořídím si znova tento. Je báječný! Primárně je určený na suché vlasy, ale já bych řekla, že je to takový chameleon. Vyhovuje jak mamce, která má suché, tak mně, která si musím vlasy umývat jednou za 2-3 dny.




Krok 2: Šampón 2
Na druhé umytí používám šampony na citlivou pokožku - buď od La Roche nebo teď Kapyderm, oba jsou moc příjemné a nic vás pak nepálí, nesvědí... :) Na tento dvojkrok jsem přicházela časem (stejně jako na double používání deodorantu) a je to skvělý postup.




Krok 3: Kondicionér
Aktuálně mám Sleek mystique od Tigi (měl dobré hodnocení na makeupalley), sedí mi víc než diamantový od Tigi. Mít jemné vlasy, šáhnu 100% po diamantovém, ale na mé trošku neposednější se hodí Sleek více. Mám ho moc ráda. Ještě nevím, zda si ho koupím znova...je super, je fajn, dělá co má a tak...ale...no na zadek jsem se z něj neposadila (asi ho dám do friendszone :D). Bude to asi do budoucna taková sázka na jistotu, když už mě nebude lákat nic zkoušet (haha).
Pokud mám víc času, dám si na pár minut do vlasů Aussie 3 minute miracle.


Krok 4: Ochrana před teplem
Po vyfénování před žehlením dávám Flat Iron Shine Spray od Tigi. Je to můj No1 žehlící sprej a s čistým srdcem ho můžu doporučit všem. Jen to ale nepřežeňte s dávkou, při velkém množství trošku mastí.


Krok 5: Olejíček na výživu
Nově zamilovaný Biosilk je skvělý (pokud teda přežijete, že vaše vlasy budou na pár minut vonět jako parfém obtloustlé důchodkyně). A dále jsem měla ráda až na pánskou vůni dobrý CHI, hutnější Macadamiu, kdysi tekuté krystaly. Orofluido jsem vyřadila, dlouhodobě mi nesedělo.


Krok 6: Lesk!
Headrush od Tigi má super hodnocení...ale nepřišlo mi, že by fungoval (ale ta dokonalá ovocná vůně!). Teď mám nově Shine-on od Biosilku a zdá se, že funguje mnohem líp :) (ano, více důchodcovské vůně! :D)


Krok X: Barvení
Už dlouho používám DiaRichesse v odstínu č.1 od L´oreal Professionel s vyvíječem 6tkou (tuším :-) ).
Krok XX: Česání
Jedině Tangle teezer! HG! Poklad! Must have!

Příležitostný krok: Lakování
Vlasy nelakuju. Jó, lítají mi všude a tak, ale já si do vlasů strašně často šahám a nesnáším ten pocit "tuhých" vlasů. Když už ale lakuju, tak laky Infinium od L´orealu.

11 comments:

  1. Teď zrovna používám ten šampon od LRP a jsem z něj příjemně překvapená, potřebovala jsem dát dohromady pokožku hlavy po svém pitomém nápadu zkusit vychvalovanou Baleu:-D . Sprej na žehlení od Tigi mám a je super, jen mi někdy hrozně vadí ta přeslazená vůně, stejně tak u spreje s-factor s papájou. A i když mě ta klasická řada nikdy nelákala, tu modrou asi zkusím, celkem jsi mě navnadila :-) .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já vychvalovanou Baleu zkoušela taky, naštěstí mi neublížila. LRP je skvělý, zrovna nedávno jsem ho lehce vnutila mamce, která taky potřebovala trošku vyléčit pokožku a zamilovala si ho :). Mně vůně TiGi nevadí, spíš se mi líbí, je to jedna z mála vůní, co ve vlasech alespoň trošku drží...já mám ráda sladké O:-)

      Delete
  2. Ja momentalne pouzivam na stridacku Macadamia sampon a masku, Lush Godiva sampuk a Aussie Moist shampoo v kombinaci s 3MM. A ze vsech 3 mi nejvic vyhovuje Macadamia, dela leskle, objemne a vyzivene vlasy...vysledky jsou opravdu viditelne. Ale docela me laka zkusit neco od TIGI. Ze stylingovych pripravku mam rada objemove penove tuzidlo od Lee Stafford a samozrejme ruzne suche sampony.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já mám od Macadamie zbytek olejíčku (už jsem na dně) a byl výborný. Oproti Biosilku se hůř vstřebával, ale měl daleko větší podíl přírodních složek. Na tu masku se chystám časem, až mi dojde Aussie (brzo) a Tigi S factor - Serious Conditioner. Potřebuju to vypotřebovat, aby mi to neprošlo. A to tužidlo zní skvěle, já si nedávno koupila nějaké ke kořínkům od L´orealu professionel a moc mi nesedlo...

      Delete
  3. tak ten Tigi šampon musím vyzkoušet! Díky za tip! Dlouhodobě jsem z Tigi spokojená, ale přeci jen mě láká vyzkoušet novou vůni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty máš ráda ten růžový Epic na objem, že? :) No já právě zkoumala na MUA který je oblíbený a došla jsem na tento modrý. A fakt je super...tak uvidíš :) Jsem zvědavá, co na něj budeš říkat, když máš jiný typ vlasů (ale vzhledem k tomu, že mamce s jinýma - jemnýma sedí, tak tobě by měl snad taky :) )

      Delete
  4. Bez Biosilku bych už nemohla žít:)) Mam objednane zase další baleni, a je to fakt nejlepší věc na vlasy co jsem kdy vyzkousela:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem z něho taky nadšená :) jen škoda, že nevoní jako TiGi produkty...

      Delete
  5. TiGi Epic volume byla pro mě katasrofa, zrovna včera jsem psala recenzi. Vkládala jsem do něj dost nadějí.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na mě byl Epic moc žvýkačkový - vůně, ulepenost, konzistence...

      Delete
  6. Kerium som šampón som používala, bol skvelý, nemastili sa mi po ňom tak hrozne vlasy, čo je u mňa asi najčastejší problém. Oleje na vlasy som neskúšala žiadne špeciálne, ale na Biosilk si brúsim zuby, pretože sa o ňom toho fakt dosť na blogoch píše a zatiaľ to boli samé kladné recenzie. Ďalej používam masku na vlasy a tiež nejaký ten lak, aktuálne Taft, ale ten dosť zlepuje, takže sa obzerám po inom.
    Bianka

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...