Friday, May 3, 2013

Jarní kosmetický wishlist

Měla jsem období, kdy jsem měla pocit, že nic aktuálně nechci a nepotřebuju, no poslední dobou se mi nashromáždilo pár věcí, které bych opravdu chtěla a plánuji se nějakou z nich odměnit, až udělám zkoušky (fluid?) a napíšu bakalářku (haagen dasz zmrzlina a něco z wishlistu...štětce?).




1, Štětce Real Techniques - nejradši bych štětce na oči a štětec Expert face. Ostatní, myslím, nepotřebuju.
2, Biosilk - Silk therapy - až dopotřebuju olejíček od Macadamia, zkusím určitě Biosilk. Ale dřív než to dopotřebuju si ho nekoupím...
3, Lancome - Hydra Zen fluid - místo spotřebovaného Artemisu potřebuji nějaký fluid na ranní péči o pleť a Hydra Zen má dobré hodnocení. Věřím, že bude velice příjemný.
4, Soap and Glory - Night in shining armour cream - opět má skvělé hodnocení a používá se na noc jako skinsaver.
5, Too faced - rtěnka v odstínu: Centerfold. Koukám po ní už rok :-) Má nádherné balení, krásný odstín a příjemnou texturu.

A po čem aktuálně toužíte vy? :-) Plánujete si něčím udělat radost nebo se odměnit za zkoušky? :-)



8 comments:

  1. Pekný wishlist! Biosilk láka aj mňa. Všade je toľko chválený...
    DanyLoveLife

    ReplyDelete
    Replies
    1. Právě. Má mít stejné účinky jako CHI jen hezčeji vonět a CHI mi funguje teda skvěle :)

      Delete
  2. Hydra Zen je nejlepší, který jsem vyzkoušela. Nebýt vysoké ceny, kupuju jej pořád. I krémy z této řady jsou fantastické a vůně je velice příjemná :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee, to mě těší :) našla jsem nedávno i jednu recenzi, která říkala, že to není nic speciálního, tak jsem začala pochybovat.. :)

      Delete
  3. TF Centerfold mám a jsem s ní moc spokojená. Trošku mě překvapila intenzita odstínu, na světlé pleti jde do tmava a má dost silný mauve podtón, ale ve výsledku je moc slušivá. Mylsím, že ale tuhle sérii rtěnek budou doprodávat, protože je nahradily nové La Créme, které jsou ještě lepší než ty staré....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neee, doprodávat neee, mě se právě líbí i to balení :D. Já jsem ten odstín právě taky zkoumala, ale jsem docela výrazný typ, tak si myslím, že to na mě nebude tak "řvát" :-) Jsem ráda, že ji hodnotíš tak dobře :)

      Delete
  4. tie stetce by si mohla prihodit aj pre mna, ja si stale hovorim, ze ich nepotrebujem a vzapati zistujem, ze by zas tak od veci nebolo ich mat:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já už jsem z fáze "nepotřebuju" ve fázi "byla by to skvělá investice" :D

      Delete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...