Sunday, May 19, 2013

Revlon lip butters - 080 a 090

Tak se mi zase něco dostalo do ruky až po mánii :-). Můj zlatý bratranec mi z US dovezl lip butters od Revlonu a já vám dneska ukážu swatch a řeknu vám, proč jsem ráda, že jsem je zkusila :-).

Lip butters mají skvělou konzistenci, krásně se roztírají a "nedrhnou". Konzistence je jiná než třeba u labella nebo u rtěnek. Fakt mi sedí. Co se týče barev, vlastním dva odstíny - 080, který je světle růžový, taková chladnější barva a potom 090, který je výraznější a jde do tmavěji růžova až malinova...záleží na světle :) asi to nejlíp uvidíte z fotek. Balení je krásné, přijde mi takové hravě letní :-).
Co jsem ani nečekala, že bude super a opravdu super není, je výdrž. Na rtech mi lip butters vydržely asi 3 hodiny. 080 asi 2-3, 090 asi 3-5, podle toho, jak jsem si moc olizovala rty, jedla, atd...
Znova už si je asi nekoupím, protože produktů na pusinku mám dost, ale za vyzkoušení jako hezky tónující balzámky určitě stojí. Pokud nebudete očekávat, že vám vydrží celý den, mohli byste si je i zamilovat :-) (hlavně kvůli té konzistenci) :-).

Revlon lip butters have amazing consistency and beautiful packaging. Lasting power is not the best (about 3 hours) but I didn´t expected long lasting formula, so I like them a lot.




3 comments:

  1. Vypadají dobře :-) Já na svůj první lip butter zrovna čekám. Objednala jsem si odstín Candy apple, tak jsem na něj zvědavá :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten vypadá dobře pigmentovaný :) Snad budeš spokojená :)

      Delete
  2. jee to jsou krasny barvicky!urcite vyzkousim, az se k nim dostanu
    rada bych te ke mne na blog pozvala na giveaway o kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...