Wednesday, June 12, 2013

Invisibobble - revoluční gumičky do vlasů?

V Německu si ženy (i někteří muži :) ) oblíbili gumičky Papanga, které připomínají telefonní šňůru. Vlasy stahují jiným způsobem, takže by vás z toho neměla bolet hlava, neměly by cuchat vlasy a neměly by vám dělat takovou tu ošklivou vlnu ve vlasech (protože na vlasy netlačí v jednom místě).

No a co se nestalo, najednou přišel jiný výrobce a náhodou udělal úplně stejné gumičky pod názvem Invisibobble. Ale odpouším mu to proto, že jsou narozdíl od gumiček Papanga dostupné v ČR (našla jsem internetové obchody s osobním odběrem v Praze i Brně).

V balení, které vás vyjde okolo 125,- Kč, najdete 3 roztomilé gumičky. Jsou dostupné v několika barvách, já koupila černou, aby nebyla ve vlasech moc výrazná.
Nosím ji ve vlasech už několik dnů a tak vám řeknu pár bodů:

Opravdu netahá tak vlasy od hlavy jako normální gumička (já konkrétně používám ty z HMka). Je to moc příjemný pocit, že nemáte takové to masivní stažení. Jen jsem z toho trochu nervózní, protože na to nejsem zvyklá.
Zároveň ale dobře drží - přežila bez napravování moje hodinové cvičení ve fitku.
Po natažení se relativně vrací do původní podoby, ne však úplně, je roztáhlejší...(jak můžete vidět na posledním obrázku.
No a poslední point, k té vlně vzniklé ze stažení vlasů - malinko jde vidět, ale asi tak o 70% míň než z normální gumičky, což je super.

Takže celkově:

Klady:
  • Netahá tolik vlasy, nebolí vás pak kořínky na hlavě
  • Vzhled (mně se to ve vlasech líbí), navíc nemá nikde viditelný spoj
  • Překvapivě drží skoro tak dobře jako normální gumička
  • Téměř nedělá gumičkovou vlnu ve vlasech

Zápory:
  • Cena
  • Zůstává roztaženější než před použitím

Jsem ráda, že tyhle 3 mám, například když si vyžehlím vlasy a budu je potřebovat na chvilku stáhnout, zvolím tuhle gumičku. Ale že bych si jich potřebovala nakoupit několik dalších, to asi ne...Pokud ale někdo trpí bolestmi hlavy a gumičky to zhoršují, může to pro něj být to pravé.

Currently I use invisibobble hair rings and there are some things I like and aslo don´t like about it. What I like: It doesn´t pull your hair, so you don´t have uncomfy feeling on your head. It also looks great in hair and doesn´t create an awful wave which you usually have after using normal hair ring. What I don´t like about it: It stretch out well, but it never comes back into original size - it´s bigger. Also the price of this product is not what I would expected for 3 small plastic hair rings - 5 euros is too much.




Příšera! :)



22 comments:

  1. Já si jednu koupila asi před měsícem v nějakém bižu obchodě asi za 12 korun a zatím spokojenost (zatím jsem z ní po sundání nevytáhla snad jediný vlas), ale mě se to teda moc v hlavě nelíbí a používám ji jen abych ušetřila vlasům (po minulém létě byly pěkně rozbité :-/).
    A nosí jí i známý, který má na hlavě akorát pár dredů :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jůůů, 12,- Kč, to už je fajn cena...Měla jsem taky pocit, že jsem je už někde viděla i v "normálním" obchodě :)

      Delete
    2. Já viděla včera za 9, heč! :) V Brně v Neroli na České, kdyby měl někdo cenu kolem.

      Delete
  2. Tyhle jsou výborné i na drdol. Běžně je můžeš koupit i v drogerce pod značkou Ebelin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za tip :) Škoda, že jsem o tom nevěděla před koupí těchto předražených...

      Delete
  3. Něco jsem o nic už slyšela, asi zkusím, protože ten hrbol na hlavě po sundání obyč gumičky nensáším :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nápodobně. Nejhorší je, když si vlasy pracně vyžehlíš a pak si jen na chvilku dáš gumičku a BUM! vlna je tam.

      Delete
  4. To vypadá jako skvělá vychytávka; osobně mi dost vadí, že jsou vlasy po sundání gumičky jakoby "zlomené".

    ReplyDelete
  5. Já jsem je koupila u vietnamců za 19 korun a bylo jich tam pět. :) Před pár měsíci jsem si je objednávala z ebay, ale ještě nedorazily a asi už nikdy nedorazí. :D A jsou opravdu skvělé. :) Od té doby nepoužívám nic jiného na culíky. :) Zvykla jsem si na ně dost rychle. :)

    ReplyDelete
  6. Já je mám od Vietnamců , jednu za 5 Kč a drží perfektně, vůbec se nevytahují.

    ReplyDelete
  7. Vietnamci je prodavaji uz nejmene rok, mam je v mnoha barvach a velmi jsem si je oblibila. Netahaji, nezamotavaji se, nelamou vlasy... bezva.

    ReplyDelete
  8. Jej holky, tak to je bezva tip pro všechny, kdo ještě nenakoupili :) Díky!

    ReplyDelete
  9. Jojo, na ebay to mají už dlouho, asi 100 kusů za cca 3 dolary :-D .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Můžu se zeptat pod čím to na ebay hledat?

      Delete
  10. Koupila jsem je u vietnamců za 10 Kč 10 kusů :D
    Neuvěřitelné, jak dokáží všechno natáhnout :)

    ReplyDelete
  11. Já je mám taky. Mají orpavdu všechny kladné vlastnosti jako jsi napsala, ale pořád si na ně nemůžu zvyknout, tak třeba časem. :)

    ReplyDelete
  12. wow, tak o tejto "vychytávke" som ešte nepočula!
    no dúfam, že ju nájdem aj u nás! :). a dúfam, že budú držať aj moje husté nepoddajné vlasy! :D.

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  13. fiha ja som ich tiez videla len v drahom rpevedeni ale ako tu citam komentare vy mate nejakych pokrokovych cinanov v Cechach :)) ja som teda nic take u Cinanov nevidela, ale tak snad dufam, ze aj k nam to raz dojde!

    ReplyDelete
  14. Já si je koupila dneska a zatím spokojenost. Ale je to zvláštní pocit, jak to neleze, pořád kontroluju, jestli je na místě :D
    anesagill.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja mam aj original papanga gumicky (InvisiBobble su napodobeniny) a nepaci sa mi ani jedna. Mna vo vlasoch tahaju a neobopnem cop tak kvalitne pevne ako s klasickou gumickou. Pri stahovani musim davat pozor, aby sa mi vlasy nezacuchali. Po InvisiBobble mam otlak vo vlasoch a zostava roztiahnutejsia nez predtym.

    ReplyDelete
  16. Já jsem si je nakoupila na www.bizu-praha.cz za 5 Kč a jsou super. Netahají, nemačkají vlasy, neroztahují se, drží pořád stejný tvar a vypadají opravdu dobře. Mám různé barvy a střídám je podle oblečení :).

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...