Sunday, July 7, 2013

Maybelline Color Tattoo

Ano, jejich hitová éra už je trošku pryč, takže tohle je spíš článek pro ty, které si je stále nekoupily. Předem říkám, že pro mě je to asi výrobek roku, takže moc negativní kritiky tu nenajdete.

Obecně miluju jemně třpytivé dlouhodržící báze/stíny, které používám na každodenní líčení, když se mi nechce vytvářet nějaké kreace (většinou si dám nějaký dlouhodržící stín - třeba bázi Champagne od ELFu, o které jsem psala zde a do záhybu (crase) světle hnědou).
A Color Tattoo stín dělá co?
1, Drží - a tím myslím jak přikovaný! Teď když jsem je swatchovala na ruce, tak ani po umytí mýdlem nechtěl dolů. A běžně tyto stíny nosím do fitka, kde přežijí celý můj workout i vlhko ze sprchy. Jeeejks! *blaženě_se_vrtí* U mě se slívání stínu absolutně nekonalo. Pravda, že se mi to nestává tak často jako jiným ženám, ale u tohoto stínu, který jde dolů opravdu jen odličovacími přípravky/micelárkou/...bych se toho nebála.
2, Rozjasňuje - konkrétně zlatý i pink-gold stín krásně víčko projasní, zároveň ale decentně. I stříbrný vypadá absolutně krásně, určitě pro pleť se studeným podtónem to bude pecka. Já mám olivový/žlutý podtón, takže jsem volila tepleji laděné odstíny.
3, Dobře se roztírá - ale pozor, taky rychle na víčku zaschnou, takže pokud si je rozetřete špatně, neodkládejte korekce na později!
4, Dá se dobře sehnat - momentálně (7.7.2013) je k dostání v DMku za 129,-

Co může být negativum: Pro někoho malý výběr odstínů. A ještě nevím, jak rychle vysychají - je to dost velké balení, ale tak snad je vypotřebuju dřív, než se stihnou nějak pokazit :).

Já jsem strašně nadšená a určitě teď budou v mé denní "makeup routine" :-) Všem, kdo je ještě nemají, moc doporučuji!

I absolutelly recommend Maybelline Color Tattoo eyeshadow, because it has amazing staying power, it is not expensive and shades are really beautiful. Love it!






Na sluníčku

7 comments:

  1. Ten růžový je fakt hezký, asi mu nakonec neodolám :)

    ReplyDelete
  2. Já se do nich také naprosto zamilovala a růžový uý nepustím z ruky :)

    SIMPLE LIFE

    ReplyDelete
  3. Pořád sbírám odvahu k testu zlatých stínů... Zatím jsem se k tomu nějako nedostala. A přitom vypadají tak lákavě! :o)
    Bebe

    ReplyDelete
  4. Mám zlatý a fialový, kvalita je opravdu skvělá, jen to jsou barvy, které moc neunosím.

    ReplyDelete
  5. Mám zlatý, hnědý a modrý... miluju je :)

    ReplyDelete
  6. Už dlouho uvažuji, že si color tattoo koupím :) a mám v tom jasno :D když půjdu do drogošky tak po něm šáhnu :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...