Wednesday, July 10, 2013

Too faced - Chocolate Soleil bronzer (Milk Chocolate)

Od své tety jsem k svátku dostala tento skvělý matný bronzer :-). Nepleťte si ho prosím s Chocolate soleil v normální verzi, toto je verze (odstín) Milk Chocolate, který je o něco světlejší. Což je bezva.

Obecně nemám ráda, jak u většiny bronzerů musím být opatrná, abych nenanesla barvy moc a tak by nevypadala přirozeně. Tento odstín je svělý pro bledulenky přes rok (a pokud jste bleduky i v létě, tak i tehdy). Já jsem celý rok dost světlá (u Revlonu Colorstay mám Buff, u MF lasting performance mám jaro/podzim odstín 101, v zimě dokonce 100), v létě se pak ale hodně dobře opaluji , takže tento bronzer budu buď v létě vrstvit nebo si ho nechám na jiná období. Dodá jemně bronzovou barvičku, můžete s ním konturovat (ale to je ho potřeba nanést trošku víc). Pro snědší typy by tento odstín mohl být pudrem, takže pokud máte pleť už opálenou nebo přirozeně tmavší, dívejte se radši po tmavším Chocolate Soleil.

Balení je pěkné, mám obaly Too Faced strašně ráda (jako i jejich obsahy :-) ). Spodek vypadá trošku lacině, protože je hnědý a plastový, ale vršek to kompenzuje :-). Uvnitř najdete dost velké zrcátko. Balení neobsahuje houbičku ani štětec, což já osobně schvaluji, protože balení je tím pádem tenší a líp se bude nosit v kosmetické taštičce.

Bronzer má sametově pudrovitou konzistenci, dobrou pigmentaci a hezkou, čokoládovou vůni. Po nanesení dělá jemně matný finish (ale míň matný než třeba u pudru, takový zdravě matný, nebo jak to říct...) bez třpytivého efektu (jelikož jipiiijou třpytky neobsahuje). Na obličeji vypadá přirozeně, je světle hnědý (ne oranžový) a dodává tedy zdravý sluneční nádech :).

Cena byla ve slevě 480,- Kč. Nevím, zda je ještě dostupný, jelikož byl v Sephoře ve výprodeji, ale pokud je a vy hledáte bronzer bez třpytek pro světlejší obličej, zkuste ho a neměl by vás zklamat.

P.S.: Těch reziduálních třpytek vedle swatche bronzeru si prosím nevšímejte, jsou to třpytečky z Color Tattoo, které mi nešly narychlo smýt :-).

Too faced bronzer in Milk Chocolate is better for fair-skinned girls. For girls who have darker skin I would recommend original Chocolate Soleil (not in Milk chocolate). For me this is amazing bronzer for fall-winter-spring, when I´m really pale (Revlon Colorstay: shade Buff). It has delicate powdery texture which does matte finish and it smells really good. On the skin it looks naturally. I like it a lot and I´m gonna repurchase. 






3 comments:

  1. Mam tu klasicko verzi a miluju ho. Ale tenhle mam taky v hledacku. Prirozenych svetlych bronzeru neni nikdy dost=)

    ReplyDelete
  2. Zkusím se po něm mrknout v Sephoře. Snad ho ještě třeba budou mít. Já zatím právě ještě bronzery nepoužívám, ale chci začít. Jenomže mám problém, že všechno je mě tmavé a divné ;)

    SIMPLE LIFE

    ReplyDelete
  3. Četla jsem plno recenzí a všude čtu pozitiva :) Je dobré že se netřpytí :) V budoucnu si ho určitě koupím :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...