Monday, July 22, 2013

Voděodolná řasenka Max Factor 2000 calories - Vás ne, slečno, sestru!

Tak jsem si na jaře naivně myslela, že řasenky Max Factor 2000 calories v normální a voděodolné verzi budou totožné, jen složení voděodolné verze bude...voděodolné :D. Tak jsem si ji tedy s klidem v duši koupila, že přece není co pokazit, když svoji MF 2000 calories normální miluju. Potřebovala jsem nějakou voděodolnou do fitka a Masterpiece taktéž od MF mi zrovna došla.

Ale ouha!

MF2000 voděodolná má jiný kartáček. Fuj! Menší, užší, k ničemu. Jak byl minulý článek objevem roku, tohle je asi zklamání roku. Těšila jsem se na skvělou řasenku, která dodá objem, ale bude i perfektně držet. To už byla lepší i Bourjois Max, která se sice nedala odlíčit, ale alespoň dělala parádní objem. Tohle snad ani není na vyfocení oka, vypadala bych, že mi příroda moc nepřála.
Je zajímavé, jak zdálnivě malý rozdíl ve štetečku dokáže z řasenky udělat věc k ničemu...

Verdikt? Pokud chcete ultrapřirozené řasy, tak směle, jinak doporučuju nekupovat!
MF 2000 calories v normální verzi pro mě zůstává jednou z TOP řasenek, voděodolnou však již nikdy nikdy nikdy nekoupím.

I don´t like Max Factor 2000 calories ->in waterproof<- mascara at all. It has smaller brush than her sister - 2000 calories in "normal" version and it does no volume at all. So disappointed. 




2 comments:

  1. Super porovnanie,riasenku od max factor som ešte nemala,ale nemám rada tieto štetce,ja skôr tie silikónové

    ReplyDelete
  2. 2000 Calories je i pro mě jednou z nejlepších řasenek na světě :)

    SIMPLE LIFE

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...