Thursday, August 22, 2013

Fake Bake - tvářenka s hodnocením 4,9/5

Asi už začínám být otravná s tím makeupalley, ale co. Fake Bake - Legal Sunburn tam měla 4,9 a buy again 88%? No páááni. Tak ačkoli jsem Fake Bake neznala, zrovna jsem měla slevu a tak jsem ji vzala. Konec intra :)

Jaká tedy je, Fake Bake tvářenka?
1, Třpytivá. Dost. Opravdu. Na bledém obličeji to vypadá trošku přeplácaně, s rozjasňovačem nepočítejte, pokud nechtete vypadat jak oh oh disco. Ale na opálené kůži vypadá dost dobře, tak zdravě a prozářeně. Mmmm. Přes prázdniny jsem se v těch tropech líčila bez makeupu touto tvářenkou a vypadalo to fakt výborně. Ono to asi dává smysl, když Fake Bake je značka samoopalováků, že vyrobí něco pro opálenou kůži...
2, Balení je takové lehce pubertální, ale cool :)
3, Růžová. Odstíny jsou dost výrazně růžové, líbí se mi ale, že jsou dva, docela se to dá odlišit při nabírání štětcem. Když je ale namixujete, dostanete barvu téměř identickou té tmavší.
4, VELMI pigmentovaná. Lehká ruka nebo jemný štětec to ale jistí ;)
5, Průměrná, co se týče výdrže. Bourjois vydrží dýl, mám ten subjektivní pocit.

Tak co, stojí za to?
Pokud hledáte tvářenku na opálenou kůži, tak je fajn, ale jinak asi ani ne. Je prostě moc třpytivá, a taková...já nevím, asi jsem na ni už moc stará :))). Radši bych si koupila Bourjois. Takže tímto vzkazuji všem recenzentkám na makeupalley: "4,9? Seriously?"

P.S.: Oslovila vás poslední dobou nějaká tvářenka? Co třeba Sleek? Na ně jsem slyšela hodně chvály...

Fake Bake Legal Sunburn blush has 4,9 on makeupalley, so I decided to try it. It is very pigmented pink blush, which is aslo very sparkly, what looks good on tanned skin, but not so good on pale. Although it has so high rating, I prefere my Bourjois blushes.






Na bledé kůži

1 comment:

  1. podla mna vyzera krasne!

    Pozývam ťa na Weleda giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...