Thursday, August 1, 2013

Spotřebováno v létě

Jsem těsně před dokončením spousty výrobků, takže dnešní spotřebováno je spíše skromnější. Každopádně  jsou to výrobky které jsem si všechny koupila znova :)



1, T.leClerc pudr in Banana - super skvělý pudr, jiný už nepoužívám. Odstín je super, i teď v létě mám pocit, že když ho nanesu jen trošku, přizpůsobuje se. A teď se držte - při každodenním opravdu nešetřivém používání mi vydržel rok a čtvrt!!! Jsem ráda, že jsem si tehdy těch pudrů koupila víc :) Více jsem o něm psala ZDE.
I still love it, it is my HG powder, the amount lasted about 16 months!

2, Aussie 3 minutes miracle - Moc mi voní, hezky vyživuje, mám ho pořád ráda, ale stejně jsem ještě nenašla svůj HG kondicionér...ale koupila jsem si ho znova, na 10ti munutové zábaly ve sprše. Více jsem o něm psala ZDE.
It smells nice, it does good job. Athough it is not my HG conditioner, I bought it again.

3, La Roche Posay - Hydraphase intense legere - tenhle krém se mi zdál fajn, ale hledala jsem něco výživnějšího. Ale teď jsem se k němu zase vrátila. Používá ho totiž teta a když jsem se na ni tak dívala, žasla jsem, jak krásně zdravě vypadající pleť má, jen zářila :). Tak jsem si koupila další balení a jsem za to moc ráda, teď na léto nebo obecně na ráno je to super krém, kterým jsem nahradila dobrý fluid od Artemisu. Moje počáteční a ne tak nadšené dojmy jako mám teď (spíš to bývá naopak, že?) najdete ZDE.
(Jo, je to trošku šmela, staré balení jsem vyhodila, protože jsem tu na něj neměla místo, tak vidíte moje další - nové- balení :) ).
I found that this cream worth it. Light consistency is perfect for summer :).

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...