Wednesday, September 11, 2013

Dvě zklamání (co nekupovat)

Někdy čtete pozitivní recenze ostatních a říkáte si, že to musíte mít. A pak když to vyzkoušíte, kroutíte smutně hlavou a vyhazujete to do koše nebo posíláte dál. Tak to je zrovna případ dnešních dvou kousků kosmetiky.

1, Giovanni - Replenishing facial moisturizer 
Prej je bezva na tu cenu a prej krásně hydratuje. Jo? No ale zapomněly evidentně zmínit pár drobností. Třeba že se jakoby vůbec nevstřebá a při aplikaci je to tím pádem pěkně hnusnej pocit. Žádný vpíjení do kůže. Prostě vrstva mastnýho divnýho krému. Až za několik minut se jakš-takš vstřebá. Není parfemovaný, což ospravedlňuji tím, že je tak EKO, ale ta vůně je fakt nic moc. A i když je ho na tu cenu dost (118ml), asi bych byla radši, kdyby byl menší a lepší. Sorry Giovanni, prostě jsi mi totálně nesedl :( . Ale možná ho využiju jako tělové mléko, hm...

It is not expensive and the amount is huge for a facial cream. But! The absorbing power is awful, I don´t like the feeling on my skin during application. And the smell is nothing extra too. I wouldn´t buy this again.






2, Sally Hansen - Nail miracle shine top coat
To jsem tak zase jednou u Talky viděla, že Mega Shine os SH je fakt bezva. Pak jdu do DM, Mega shine tam samozřejmě nemají (no vždyť jsme v ČR, tak co čekat), ale mají podobný top coat - nailmiracle shine. A ještě ve slevě. Tak pojď k mamince! Jenže, asi jsem zmlsaná těma rychleschnoucíma. Dělala jsem si mani na svatbu mého bratra a natřela ho. A čekala jsem...a čekala...a čekala....a chrrrrr....a pořád nebyl suchý. až asi po hodině(!!!?!?!). To jako ne, to jako fuj. Takový topcoat se mi nelíbí. Topcoat má rychle schnout a hezky se lesknout. Tenhle se leskne teda krásně, ale za tu dobu čekání mi to nestojí. A má docela tenký štěteček, což mi taky úplně nevyhovuje.

As for shine, it works well, but as for drying it doesn´t work at all. I had to wait about an hour! That´s the reason why I don´t like it.



3 comments:

  1. Tak od Sally Hansen bych takové zklamání nečekala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taky ne, proto jsem byla fakt nemile překvapená...

      Delete
  2. Tak s tím top coatem mám stejnou zkušenost. Já si ho spletla s Insta-Dri topem od SH. Tedka měli u nás v DM ten Insta dri top za 99 a ten je super, rychle schne a má silnější placatý štěteček...

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...