Tuesday, September 17, 2013

Klenot z drogerie - Pudr Smooth Skin od NYC

V blogosféře už docela známý NYC pudr je skvěle dostupný (v Rossmannu), skvěle levný (89,90,-) a skvěle opěvovaný. Ideální kandidát k ozkoušení, když hledáte zrovna nějaký do kabelky (můj sypký T leClerc je na přenášení nepraktický) .

Co se mi na něm líbí?
1, Konzistence - pudr je jemný, ale zároveň nepráší. Takový až do máslova. Dělá pěkně matný finish a dost dlouho vydrží.
2, Barva - není prasátkově růžový, výborně! Mám odstín Warm belgie a hezky mi sedí.
3, Kompaktnost - neobsahuje štěteček (ano!) a tím pádem je hezky kompaktní i do kosmetické taštičky do kabelky. Obsah je 9,4 g, což je podle mě ideální velikost.
4, Velké zrcátko - se kterým se dá příjemně se namalovat.
5, Cena a dostupnost - jak už jsem psala v úvodu.

Co se mi na něm nelíbí?
1, Souhlasím s názory ostatních, že balení zvlášť v "kloubu" zavírání je dost křehké. Je to prostě levný plast.
2, Barevná škála: Tady bych si neměla stěžovat, protože jsem bledulka a výběr světlých je super. Ale neviděla jsem nikde žádné tmavší ostíny.

Ale celkově musím říct, že je to asi nejlepší pudr z drogerie, který jsem kdy vyzkoušela a s čistým svědomím ho budu doporučovat všem, kdo budou chtít kupovat pudr "za málo peněz hodně muziky".

NYC Smooth Skin Powder is the best drugstore powder I have tried so far. It has good consistency and it does beautiful matte finish. What is not that good is packaging- plastic package is very breakable.




7 comments:

  1. súhlas, mám už asi tretie balenie, len vždy pri konci sa mi ho podarí buchnúť, takže ešte sa mi nestalo, aby som ho spotrebovala do konca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, tak to zkusím být opatrná :)

      Delete
  2. Taky ho mám ráda,ale teď jsem vyzkoušela Cream puff od Max Factor a přijde mi ještě lepší:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za tip, ten jsem ještě nezkoušela :)

      Delete
  3. Nedávno jsem si ho pořídila v transparentním odstínu, tak už se moc těším na zkoušení :).

    ReplyDelete
  4. Po samých kladných recenziách stojí za vyskúšanie :) Veľmi dobrý je aj práškový púder od Pupy :)
    eR.Ka.

    ReplyDelete
  5. Tiež ho mám, síce len prvé balenie ale určite nie posledné, teraz mi vyhovuje viac ako Stay Matte od Rimmelu, na ktory som nedala dopustit donedávna.

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...