Monday, September 9, 2013

New in: Shopping - oblečení, doplňky a kosmetika

Letos jsem moc ve výprodejích nenakupovala (a když už, tak spíš dárky pro ostatní), ale něco málo jsem si pořídila a něco mi zase bylo pořízeno k svátku nebo jen tak (z lásky ;) ). Jelikož mám nákupní a new in články strašně strašně moc ráda, rozhodla jsem se nafotit pro Vás pár fotek toho, co je u mě v "inventáři :)" nového :).

Kalhoty Camaieu
  Bílé tričko Orsay
Růžový top Camaieu
Dárky k svátku :)

Šátek Orsay - dárek
Naušnice Forever 21
Naušnice (mint) - dárek

Shamballa náramek - dárek :)
Sandálky Unisa - moc krásné, ale ne až tak pohodlné, dřou mezi prsty
Vypotřebovala jsem hodně pleťové kosmetiky, tak jsem pořídila novou
Štětce Real Techniques z eshopu Plum, které jsem si pořídila za udělanou ultratěžkou zkoušku na jedničku :)

A co vy a nákupy? Nakupovali jste ve výprodejích? Jaká byla nejlepší koupě tohoto léta? Nebo šetříte až na dny Marianne? :)

11 comments:

  1. Krásné věci, Markétko! :)
    Obzvlášť ten růžový top se mi líbí.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky! Mně se ten růžový líbil taky. A když jsem viděla, že ho mají v Sku a ve slevě 60%, tak jsem ho brala :)

      Delete
  2. myslím, ze cosi som v obchodoch nasla, ale nejak cielene som za tym nesla:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tím způsobem mi přijde, že člověk najde nejlepší věci, když nic cíleně nehledá :)

      Delete
  3. Moc pěkné novinky, hlavně doplňky jsou nádherné :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně se taky líbí, byla jsem z nich nadšená :) Díky :)

      Delete
  4. Tak ten štětec od RT na tvář jsem si pořídila taky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je skvělý! :) Já ho teda zatím používala jen na bronzer (přišlo mi, že na to má super tvar), ne na makeup, ale chci ho zkusit právě i na ten.
      Jinak tak nenápadně mému okolí našeptávám, že štětce RT jsou pro mě skvělým dárkem k Vánocům :D

      Delete
  5. Za poslední dobu jsem si toho koupila tolik, až bych se měla stydět. Jenže jsem v Německu, a tady je pořád blešák anebo nějakej výprodej... No asi už se nezabalim, budu muset koupit druhej kufr :D

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...