Tuesday, October 22, 2013

Affinimat - nový makeup od Maybelline

Vedle docela obíbeného Affinitone se v regálech českých drogerií objevil Affinimat - matující lehký podkladový krém alias makeup.

Konzistence a balení : Dost tekutá. Dost podobná Affinitonu. Má to výhody i nevýhody. Nanášení je fajn, ale tubička je po chvíli krásně špinavá :). Ale to je dáno i tou tubičkou. Škoda, že není balení s pumpičkou,
v případě téhle konzistence bych to uvítala. Ale alespoň je tubička zapečetěná, za to palec nahoru :)

Pocit na pleti: Na pleti sedí hezky, má lehké až střední krytí (záleží podle naneseného množství, ale obecně spíš střední), což na něm velmi oceňuji. Pěkně se přizpůsobí. Nevysušuje, pleť nepne. Nedělá masku, vypadá přirozeně (!) :).

Matující efekt: Nematuje tak moc jako MUFE Mat Velvet (ten mi teda přijde až nepříjemně matující) a ani tak jako Max Factor Lasting Performance. ALE: Vypadá mnohem přirozeněji než dva zmíněné. Matná s MF vydržím být tak 8 hodin, u Affinimatu tak 4. Jako jo, není to to, co bych čekala od matujícího makeupu, ale na drhuou stranu, za tu cenu má jiné benefity.

Co se mi na něm líbí úplně nejvíc? ODSTÍN!!! Odstín 09 je vhodný i pro světlé typy pleti (rozuměj Max Factor L.P. odstín 100 Fair) a hlavně se tak nějak barevně přizpůsobí a není do růžova ani oranžova, ale jemně do žluta (což je překvapivé při slovu Rose v názvu). Jeeej! Bouchněte šampáňo, konečně se tu neprodávají odstíny jen pro solárkové opečenky.

Takže pokud nemáte úplně mastnou pleť, ale spíš kombo, nepotřebujete úplné krytí a hledáte něco přirozeného, dostupného a levného (cena okolo 200,-) i ve světlém odstínu  a jste ochotné se párkrát za den přepudrovat, zkuste :) Není to tedy za pět hvězdiček, hlavně za to nematování, ale určitě patří k těm lepším drogérkovým makeupům, co jsem vyzkoušela.

Maybelline Affinimat review: Affinimat has the same liquid consistency as Affinitone has. It has light to medium coverage, depends on amount of product you use. The matte effect is not perfect (on my combo skin about 4 hours without touch-ups with powders) but it looks natural and doesn´t create the awful masque look at all. The shade 09 opal rose is light enough for me - that´s perfect. I find hard to find not too dark foundations ( I have Max Factor Lasting Performance  - 100 fair and Colorstay 150 Buff). Although it has word Rose in name, it is slightly yellow, not orange or pink what I appreciate as well. So overall it is cheap, natural looking, medium coverage, not really mattifying foundation in great shade.




Blended
Láká Vás Affinimat? Už jste ho viděli v drogérkách? Nebo máte jiný oblíbený matující makeup?

3 comments:

  1. mne prijde takovy dost zluty:/
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je do žluta, ale na pleti se přizpůsobí. Ale samozřejmě nic pro někoho s růžovým nádechem pleti. Já mám "warm" kůži a sedl mi skvěle.

      Delete
  2. Já ho mám a je opravdu skvělý! S pudrem naneseným ráno mi vydrží i 12 hodin. A to menší krytí mně osobně nevadí, spíše sázím na lokální korektor :)


    http://anesagill.blogspot.com

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...