Thursday, October 17, 2013

Řasenka Physicians Formula - Organic wear Jumbo Lash Mascara

Tuhle zelenou krásku jste viděli v mém posledním new in a jak jsem již psala, dostala jsem ji k výročí :). Tak se jí pojďme podívat na zoubek.

Balení:
Řasenka je ze zeleného lesklého plastu. Podle mě je balení docela originální, ten lísteček je roztomilej :) . Docela designem odpovídá americké drogérkové lize. Na to jak je velká (takže do mini makeup taštičky do kabelky asi ne) je překvapivě lehká - mnohem lehčí než maybelline rocket a podobné.
P.S.: Pokud budete chtít někomu sejmout otisky prstů, dejte mu tuhle řasenku, krásně na ní jdou vidět :-D.

Cena a dostupnost:
Prodává se za 299,- v ehopu plumfoolery. Takže dostupnost tak napůl, cena podle mě přijatelná (za 7,5 gramu).

Co se mi líbí:
1, Dělá dramatické řasy. Ale není to jen tak. Je to záležitost několika minut. Při jedné vrstvě je efekt takový normální, ale když pročesáváte řasy několikrát (třeba minutu), dojdete k výslednému efektu - řasy jsou jakoby strašně objemné a "tlusté" u kořínků, ale konečky nejsou pavoučí ani slepené.
2, Oči mi řasenka nedráždí, ale nemám je zase nějak citlivé, takže tady v tom bodě asi nejsem typ na objektivní hodnocení.

Co bych vytkla:
1, Kartáček je HUGE :D, prostě jumbo, takže zapomeňte na nabarvení řas v koutcích. Na to asi budete stejně muset použít nějakou užší řasenku. Je to vždycky něco za něco - Max Factorka 2000 vám udělá krásné řasy i v koutcích, ale ne až tak drama.
2, Ve vlkhu se řasenka obtiskává. Takže vhodná jen do suchého počasí :)

Celkově:
Pokud hledáte nevoděodolnou řasenku a máte čas se líčit trošku dýl, odměnou Vám bude dramatický look.

Physicians Formula Jumbo Lash is mascara which does dramatic look. Cons are too huge brush, and in humid weather it tends to smudge. But if you have enough time for applying (the effect you want is created when you apply 2 coats) and it is not rainy or humid day, it could be a good choice.  



Dost velkej, co? :)

4 comments:

  1. Mně se strašně líbí a už dlouhou dobu o ní uvažuju, ale odrazuje mě to obtiskávání :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo no, to je taková nepříjemá věc :(

      Delete
  2. Nad tou řasenkou uvažuju pokaždé když jdu k Plum na eshop :) Ale taky mě hrozně odrazuje to obtiskávání - přece jenom, tenhle podnebný pás její výdrži moc nepřispívá :D

    ReplyDelete
  3. Ten obal vyzerá zaujímavo a nezvyčajne :) Páči sa mi ked sa niektorí výrobcovia chcu odlišovať :)
    Ale ten velký kartáčik by mi asi vadil. Radšej mám riasenky s menším kartáčikom a nie takto tvarovaným.
    Štýl ženy

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...