Tuesday, November 12, 2013

Souboj: Báze proti pórům - Clinique nebo Benefit?

Už hodně dlouho vlastním Clinique Pore Refining Solutions - Instatnt perfector i Benefit - Porefessional, tak se dneska pokusím porovnat, co je lepší.


Clinique: + menší skladnější balení
              + často v Sephoře ve slevě
              + dělá co má, hezky zahlazuje póry
              - konzistence není úplně hladká

Benefit: + taky krásně zahlazuje póry
            + když si počkáte na svátek bestsellerů, určitě pořídíte za fajn cenu
            +hladká silikonová konzistence, dobře se roztírá


Verdikt: Poměr cena/množství vyjde dost podobně a konzistence je mi příjemnější u Benefitu, takže pokud bych kupovala znova, koupila bych Benefit.

In my opinion, Benefit Porefessional is better than Clinique Instant Perfector, because the consistency is smoother so it makes the application easier.

2 comments:

  1. Já se bojím, že by mi tady ty silikonové báze ucpaly všechny pory, když vidím co mi dělá bb po celém dni :( Těším se až vypotřebuji všechny MU a BB a pokusím se koupit něco přírodnějšího, nějaký tip?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsem měla tuhle úvahu, ale pak jsem sledovala, že to moje póry ani nerozšiřuje, ani nezužuje, prostě je to jen zaplní a pak to zase odlíčíš - já na to žádnou reakci nemám, ale to je vždycky subjektivní...Přírodnější tip bohužel nemám.

      Delete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...