Thursday, December 12, 2013

Nebezpečná rtěnka, která vás dovede k doktorovi, pozor!

Je bezva zkoušet různé věci z kosmetických vánočních setů. Tak třeba dneska jsem šla swatchovat Too Faced Colorbomb v odstínu Bee sting v umělém světle (přirozené jsem chtěla vyfotit zítra). Je to krásná barvička, do jemné přirozené nude-růžovo-mauve, tónováním asi jako Revlon lipbutters. Už jsem viděla recenze, že to trochu pálí, protože tento produkt má plumping - nafukovací efekt. Což já tedy nepotřebuju, ale budiž.

Tak jsem si ho swatchla na ruku a nestihla jsem vám ho vyfotit. Tak rychle jsem běžela smýt si to do koupelny. Jenže i když jsem si to smyla, udělala se mi na ruce popálenina. Už ji tam mám hodinu a pořád je úplně červená, že vypadám, jako bych se opařila regulérně třeba horkou vodou nebo přiložila ruku k žehličce. Prostě WHAT??? Jak tohle můžou vůbec prodávat? Nechci si představit, co by se dělo, kdybych si to vážně dala na pusu...

A tak bych ráda varovala všechny, kdo si ColorBomb stejně jako já pořídili v sadě A few of my favourite things nebo si ho měly v plánu pořídit samostatně. NEkupovat!!! Jinak mám Too Faced hrozně ráda, ale tohle letí do koše. Okamžitě. A teď mi za odměnu poraďte nějakej trik, jak se té popáleniny zbavit prosím.

Too Faced Color Bomb lip product in Bee Sting is dangerous! I wanted to do a swach on my hand and it burned it like this:

Edit: Abychom v diskuzi pořád nemluvili o tom samém, chci podotknout, že toto je jen moje reakce, zároveň jsem se předtím i pak v dalších recenzích dočetla, že většina slečen, které tento produkt zkusily, zažila velmi nepříjemné pálení a produkt si šly rychle dát dolů. Ano, moje reakce může být třeba silnější než u ostatních, přičemž podotýkám, že obvykle nemám z citlivostí na produkty problém. Ale pokud to nepříjemně pálí všechny uživatelky, tak mě to nutí ptát se: Opravdu by měl produkt líčení, který si nanášíme přímo na kůži, vyvolávat takové reakce? :) A kdo by chtěl produkt na rty, který bude nepříjemný? Zvažte samy...nebo zkuste a uvidíte, já jen radím, že to asi nebude dobrá volba a snažím se ušetřit případným dalším "citlivým" slečnám bolest ;)

To není swatch, dámy. To je spálená kůže po swatchi. It´s not a swatch. It´s burned skin.



18 comments:

  1. No můžeš být na nějakou složku alergická jen ty a rtěnka může být nezávadná.. Přesně tohle se mi včera stalo s jedním krémem na obličej, mám celé tváře takhle popálené a nejhorší je, že druhý den z toho jsou puchýřky a pak stroupky, no děs :/ A přitom krém používá polovina republiky a nic jim neudělá..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za názor :) Já si právě nemyslím, že by to byla jen moje reakce, obvykle snáším dobře i to, co půl republiky nesnese vůbec. Ale hlavně o tom pálení mluví úplně všechny blogerky a píše se o tom ve všech recenzích. Jen jsem netušila, že to pálí až tak moc. Kdybych si myslela, že je to jen moje reakce, nedávala bych tak výstražný nadpis :)

      Delete
  2. asi by mi to nedalo a ještě bych to zkoušela třeba na stehno, případně na nějakého dobrovolníka :D je přece škoda to vyhodit, ne?:D třeba si fakt jen alergická na nějakou složku, ale vypadá to fakt děsivě :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nééé, nikam a na nikoho! Pálí to jak čert! Tak zlá bych nebyla! :D Ledaže by se našel nějaký masochista, co by si chtěl vyzkoušet novou formu sebemučení - a jako v komentáři těsně nad tímto, o pálení mluví všichni, takže to není jen moje alergie :)

      Delete
  3. O pálení sice teda mluví všichni, ale udělala se popálenina i ostatním, to je otázka... opravdu bych se přikláněla k silné alergii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Právě mi to nedalo a zkoumala jsem to a opravdu jsem nebyla jediná - třeba CoffeeBreakwithDani to měla stejně...

      Delete
    2. (a na rtech to tuším nepůjde tolik vidět, mimochodem)

      Delete
  4. Možná tam bude něco co u citlivých jedinců vyvolá alergickou reakci, ale nemyslím si, že to bude dělat každému. Kdyby jo tak prodejci tyhle rtěnky stáhnou a myslím, že o tom by jsme se dozvěděli. Jak někdo psal, že to máš vyzkoušet na stehno, tak to bych nedoporučovala, příští reakce by mohla být ještě horší, ale jestli máš nějakou kamarádku, tak to vyzkoušej na ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě svůj názor nenutím, nabízím. Vzhledem k počtu přečtených recenzí však lze důvodně předpokládat, že to příjemné nebude nikomu. A ať už to člověka popálí nebo ho to bude jen "hrozně moc pálit", mi přijde jedno, to by produkt určení k líčení dělat neměl, že? :)

      Delete
  5. Takový produkt od takové značky...nechápu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to škoda. Too Faced má jinak bezva produkty...

      Delete
  6. tak mě napadá, že to celkem trefně koresponuje s názvem produktu :-))

    ReplyDelete
  7. Já měla od Too Faced Lip Injection a to pálení mi bylo prostě nepříjemné a efekt byl děsně nápadný, takže putoval dál.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To bude asi na podobné bázi. Škoda, jinak jiná rtěnka od Too Faced je mojí rtěnkou roku, mají fakt příjemný produkty...

      Delete
  8. Jee a me by to stejne lakalo vyzkouset :D! Kdyby jsi ji chtela prodat tak se mi ozvi ;) terekad@centrum.cz

    ReplyDelete
  9. Jednou mi starý lesk popálil rty, ty puchýřky a pak stroupky na rtech byly fakt nepříjemné, teď si dávám pozor na to, co si na rty nanáším, jedna zkušenost stačila, ještě, že jsi ji první vyzkoušela na ruce.

    ReplyDelete
  10. tak to snád nie... to čo tam primiešali, ked to má takéto učinky?
    Štýl ženy

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...