Saturday, December 14, 2013

Vánoční Drážďany - trhy a nákupy -pár dojmů a dost fotek

Pokud máte nedostatek kontaktu s lidmi nebo snad lidského tepla, zajeďte si před Vánoci do Drážďan, určitě se nebudete cítit sami :D (ano, mluvím o přelidnění 150 osob/metr x metr). Ale jinak nejhezčí trhy, které jsem kdy viděla. Prostě překrásné! Jako v pohádce :) Výzdoba stánků je prostě dokonalá, výborný punč (mnohem lepší než ve Vídni) a všudypřítomné zdobené tradiční kolotoče (carousels). Výzdoba je krásně vkusná, žádné ozdoby připomínající vykřičené domy nebo divné ozdoby na hlavním stromku (ahoj Brno a stromku na Svoboďáku, kterej vypadáš prostě tragicky!). Fakt hezký. Jen tam jet asi jinej den než v sobotu a bylo by to super (bylo by míň lidí)...
No a hned u hlavního trhu bylo nákupní centrum, kde jsem zaskočila do DMka, abych koupila pár věcí na vyzkoušení a taky nějaké dárky (viz fotku dole). Fakt trapný, kolik věcí se u nás prodává o dost dráž! Třeba korektor Catrice stál 2,95 nebo tak nějak. A u nás stojí kolik, 109,-? Taky jsou k dostání zahraničními blogerkami oblíbené korektory Maybelline, sérum Skin Perfection nebo taky kosmetika John Frieda. A kdo je bezlepkový, určitě si užije značky Schar (chleba u nás 99,90,- , v Německu 3 éčka). A tak. Po jiných obchodech jsme s přítelem nechodili, protože jsme si chtěli užít město.

I was in Dresden (Germany) today. Despite there was sooooooo many people, it was pretty good to see their Christmas market. It looked like in a fairytale.




Znáte takové to, že chcete vyfotit nějaké jídlo a vzpomenete si na to až v půlce jezení (cizího)? :D




Jablkový punč (v mnohem lepších hrníčcích než ve Vídni)
Tvarohové kuličky ve skořicovém cukru...prej je to celkem dobrý, říkal můj Mr Happy :)
Vyfoceno pro Sárinku :)
Vkusný, ne?
Tady mi blogger úplně změnil barvy. Bezva, fakt.


Nějaké nákupy a dárky :)

22 comments:

  1. Replies
    1. Díky! :) Možná by byly i kvalitnější, kdyby na mě pořád někdo nedupal a nestrkal do mě :D Ale jsem ráda, že se líbí :)

      Delete
  2. Zrovna jsem tam v úterý byla ! :) A pořídila jsem si Carmex a Maybelline baby lips <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Carmex jsem tam nikde neviděla :( a Baby lips mě nelákají...hledala jsem Lip butters od Nivei a ty se ještě v Německu v drogérkách neprodávají, jen v nějakých "nivea domech".

      Delete
  3. Já se tam chystám až po Vánocích.. Ty davy prostě nemůžu.. :(

    A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To úplně chápu. My toho máme taky na 10 let dost :)

      Delete
  4. Drazdany miluju a z Prahy jsou jen kousicek!
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, je to asi jako z Prahy do Brna, jen po hezčí dálnici :)

      Delete
  5. Ten full repair sem si po chvale jedne uk blogerky taky koupila ;))

    ReplyDelete
  6. Ten full repair sem si po chvale jedne uk blogerky taky koupila ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvni dojem zatim dobry. Mam frizz ease a ten me zklamal tak sem nemela moc chut zkouset dalsi jf, ale nadsena recenze me presvedcila ;)

      Delete
    2. Tak to se těším, až to zkusím taky :) (zítra :) ) A jdu si přečíst nějaké nadšené recenze, ať zafunguje placebo :D :)

      Delete
  7. Já tam byla teď za poslední měsíc 2x už a zrovna včera také, ale to jsme to ještě spojili s prohlídkou Moritzburgu. A minulý týden mě kámoška přemluvila ať s ní jedu ještě příští sobotu na nákupy. Takže do třetice všeho dobrého :D
    My tam jezdíme o Vánoce vždy v sobotu a teda včera tam bylo fakt nějak extrémě víc lidí než kdykoliv jindy co jsem tam byla. Ale tak s tím člověk musí počítat no :) Každopádně ty trhy za to vážně stojí! Jsou každý rok naprosto kouzelné :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. To souhlasím, hezčí trhy jsem nikdy neviděla :) Já bych tam jela klidně znova, ale spíš někdy v týdnu, ty víkendy bych už neriskovala... :) A právě díky Tvému blogu jsem se tam tak těšila, máš z těch trhů krásné fotky :)

      Delete
  8. Krteček <3 ďakujem za foto darček :*

    ReplyDelete
  9. Já letos už hrozně dlouho přemýšlím, jestli se tam juknout a fakt nevím, jestli jsem teď víc odrazená, nebo navnazená :D
    Hezké fotky náhodou!
    (s jídlem tě plně chápu)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě tam jeď, jen ne o víkendech ;) A děkuji ;)

      Delete
  10. To je krása, já tam ještě nikdy nebyla :(.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to tam určitě někdy, Rory, vyraž :) Někdy ve všední den to bude pohádka! :) Dělají se tam i různé zájezdy, takže ta cena není ani moc vysoká :)

      Delete
  11. mňaam, ty tvarohový kuličky

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...