Monday, January 27, 2014

Velké srovnání korektorů 2

Mám pocit, že článek o souboji korektorů 1 se vám dost líbil, tak jsem se rozhodla, že udělám pokračování s dalšími pěti kousky. Zase jsem swatchovala na ruku se srdíčkama, aby se co nejlépe projevily krycí schopnosti. Z minula jistě víte, že já hledám megakrycí korektory -tedy spíš kamufláže. Pokud hledáte něco extrapřirozeného na imaginární kruhy pod očima, které nemáte, asi vás toto srovnání moc neosloví.
Aby bylo jasno, kromě kruhů pod očima už nic jiného nekamufluju, žádné fleky ani nic, jen pak ještě různě konturuju...takže pokud někdo hledá dobrý korektor na akné, může se inspirovat, ale já vše dávám pod oči, takže pro něj ta recenze nebude asi stoprocentní.




1, Collection 2000 - Lasting perfection concealer (nejsvětlejší odstín Fair)
Kupován přes ebay. Moc fajn korektor, je krémový a přitom dost krycí a hlavně rychle zasychá, což dost oceňuju - a kdo má fialové kruhy, může tím pádem i trošku vrstvit (vypadá to pořád v normě). Nejsvětnejší odstín je trošku do žluta, takže na fialovou dobrej parťák. Co bych mu vytkla je jeho potisk na tubičce, kterej je za pár dní-týdnů používání dole. Ale jinak dost dobrá volba. Sice na fotkách vypadá jako málo krycí, ale mám pocit, že ve skutečnosti umí krýt docela dobře (fialový kruhy). Asi je to tou barvou nebo...




2, Maybelline - Age Rewind Dark Spot Corrector
Kupován v Německu, kde měli jen 2 odstíny na výběr (samozřejmě jsem brala světlejší). Jeho barva je do žluta. Já vím, že se jmenuje dark spot, ale i tak jsem ho dala pod oči. Co se týče krytí...hm...docela dobrý, ale výdrž není 100%. Používám ho na maskování přechodů mezi korektorem a makeupem. Je lehčí konzistence, aplikuje se přes houbičkovej vršek. Asi to není to, za co bych příště utratila 250,- kč...i když věřím, že pro spoustu z Vás bude bezva - o čemž ostatně vypovídají mnohé pozitivní recenze. Je dost přirozený.




3, Maybelline Instant Age Rewind Eraser Dark Circle Concealer
Nějak nechápu, proč by měl být korektor pod oči víc krycí než na tmavé skvrny? Maybelline, prozradíš? No každopádně o trošku víc krycí je. Pro mě rozhodně povedenější bratříček. krycí schopnost je lepší a také mám subjektivní pocit, že i výdrž je delší. Opět houbičkový aplikátor a Německá dostupnost, kde jsem ho ale našla jen ve dvou odstínech - světlejším s růžovým podtónem a tmavším se žlutým...




4, Dermacol - Cover odstín 208
Zase dermacol, ale oproti minulému souboji v zimní barvě - 208. Je fajn, je krycí...ale já nevím, nějak se pořád nemůžem kamarádit. Když se líčím, sáhnu po něm jen málokdy. Asi to bude tím balením, nebo nevím...prostě není můj nejoblíbenější, i když je moc fajn (dává to smysl? :D asi jako když jste nezadaní, vejde do místnosti krásnej sympatickej týpek, ale prostě vám nevoní...) Ale co musím pochválit, je odstín, který je krásně světlý, vhodný i pro sněhurky, bledulky a spol. :-)




5, Catrice - Camouflage Cream odstín 01
Docela milé překvapení, co se o něm píše je fakt pravda. Je příjemný, odstín 01 je lehce do žluta/neutrálna (pokud jste to ještě z celého článku mezi řádky nevyčetly, tak to beru jako bonus), dobře se nanáší, hezky kryje, je ho hodně za docela málo peněz (75 kč). Určitě patří k mým oblíbeným. Líbí se mi i jednoduché, trochu MACovské balení. Jediné, co bych tak trochu vytkla je průměrná výdrž.




A teď moje subjektivní pořadí oblíbenosti těchto pěti:
Zlatá medaile: Catrice
Stříbrná: Collection 2000
Bronzová: Maybelline Instant Age Rewind Eraser Dark Circle
Bramorová: Dermacol
Poslední: Maybelline - Age Rewind Dark Spot

A teď swatche! (škoda, že blogger mi na ruce udělal 80 let plus a lepru k tomu...díky bloggere! snad je to ok přes photobucket)

Horní řada -> :Collection 2000, Maybelline Dark spots. Maybelline dark circles
Dolní řada -> : Dermacol, Catrice


1 vrstva:




2 vrstvy:




Co vy a korektory? Používáte? Máte nějaké oblíbence nebo nové objevy? :)

9 comments:

  1. No já jsem bledule a nejraději mám Dermacol Cover, makeup nepoužívám a Cover aplikuji lokálně na nedokonalosti i pod oči. Pod očima ale musí být nějaký hutný krém, aby nevysušoval.. a jsem spokojená :) Až budu v zahraničí plánuji Maybelline Instant Age Concealer :)

    ReplyDelete
  2. Dermacol Cover kryje velmi dobře. Ale musí se to s ním umět. Já ho dřív nosila na celý obličej a vypadala jsem hrozně :)) :D

    ReplyDelete
  3. Já mám korektor jen jeden a to Max Factor a moc mi vyhovuje, Catrice jsem chtěla zkusit ale netroufnu si na odstín :/ (od MF me licila bezplatne v parfumerce slecna tak jsem nemusela resit jestli to bude moc tmave nebo svetle)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já od nich mám PAN STICK a ten je taky docela fajn :)

      Delete
  4. Mám Catrice a myslím, že super akorát na mě je ta barva tmavá (01) a moc do žluta, uvítala bych ho spíše v barvě jakou má ten dermacol :) Ten houbičkový aplikátor by nebyl nic pro mě ...

    ReplyDelete
  5. Já mám ten od Dermacolu a jsem moc spokojená, ale po kladných recenzích si prostě musím pořídit ten od Catrice :-D

    http://lostincosmeticsworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Poslední dobou používám korektor od lOrealu, ale když potřebuju něco vydatného, tak dermacol cover to jistí :) Nedám na něj dopustit. Ale asi jako ty, nevím proč, ale nikdy po něm nesáhnu jen tak automaticky.

    http://radkakaiserova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Z těch tvých mám Dermacol a Catrice, ale pod oči je nepoužívám, na to mi přijdou moc hutné. Na kruhy mám Misshu.

    ReplyDelete
  8. Tak spomedzi týchto všetkých som zatiaľ vyskúšala len dermacol a čo sa týka krytia je určite bezkonkurenčný, ale moju mastnú pleť strašne vysušuje už po jednom jedinom použití, tvoria sa mi suché miesta na pleti a nepomáha ani žiaden podkladový krém. Istý čas mi vyhovoval aj ako make-up, ale od istého času ho už používam len ako korektor aj to veľmi výnimočne. Obľúbila som si korektor značky Eucerin, je krásne svetlý, v pere, takže sa skvelo a jednoducho aplikuje a pekne kryje, dokáže zakryť aj vyrážky a nielen zakryť, ale aj vyliečiť. Pri častejšom používaní pleť trošku vysušuje, ale nie tak ako Dermacol to určite nie. Ešte som bola spokojná s korektormi od Avene Couvrance rad, zelený bol skvelý a taktiež ich kompaktný make-up, tak ten bol proste to najlepšie čo existuje, lieči akné, kryje všetko tak ako Dermacol a nevysušuje tak ako Dermacol, len cenovo je oveľa drahší.
    Bianka

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...