Friday, March 21, 2014

5 oblíbených zahraničních YouTuberů

Ahoj krásky a krasavci :)
Dneska mám pro vás takový pohled na moje oblíbené zahraniční tvůrce videí na YouTube. Některé budete asi znát, u některých si troufám říct, že až tak známí nejsou a mohli by se Vám líbit stejně jako mně. Osobně ráda sleduju tmavší holky s kombo/mastnější pletí, protože líčím povětšinou jen sama sebe, ale jak uvidíte, blondýnkám se taky nevyhýbám :-)

1,  SONA GASPARIAN
Velmi sympatická slečna, která líčí přesně podle mého gusta (to, že má tmavé oči i vlasy beru jako plusbonus :-) ). Původem z Moldavska, nyní žije v USA. Z jejích videí vybírám svatební líčení, protože je podle mého názoru fakt super, přestože jde i klasiku. V tomto videu líčí jinou slečnu, ve většině ale sama sebe :)




2, MISSGLAMORAZZI
Nejvíc "holčičkovská", pořád ale strašně sympatická slečna. Nezaměřuje se na profi líčení, ale spíš na každodenní líčení, lifestyle a tak. Stejně ji asi znáte :)




3, RACHHLOVES
Easy-going slečna, vlastně už paní :) Má malé mimčo a je hrooozně milá :) Stylem videí se blíží MissGlamorazzi.




4, ITSJUDYTIME
Mimo její kosmetický kanál má i jeden ze svého života (ITSJUDYLIFE), kde točí každý den. Má malinkou holčičku a dvojčata a jejich rodina je prostě fajn. Na jejím kosmetickém kanále ráda sleduji její "first impression" videa.




5, FLEURDEFORCE
Musím říct, že ji mám ráda hlavně kvůli jejímu dokonalému britskému přízvuku! A mimo to působí taky příjemně. Ráda si občas koupí i luxusnější kosmetiku.



Kromě toho ještě občas mrknu na další YouTubery ze zahraničí, ale ne už tak často. Mezi ně patří třeba Zoella, Lauren Curtis, Julie J, CoffeebreakwithDani (která je hrozně nesympatická, špatně se mi na ni dívá, je taková afektovaná, ale její recenze jsou dost dobrý), Emma Pickles, Dulce Candy a nebo Tati.

Z českých sleduji Plum a Aju z Beautypedie :) Nikdo moc další mi "nesedl", například známá Lou je totálně mimo můj vkus na lidi, přestože obdivuju, kolik času svým videím věnuje.


Koho máte rádi vy? :)

5 comments:

  1. Sleduji všechny a Judy už asi přes rok každý den ve vlozích, jsem na malé Julianně závislá :) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taktéž :) Pouštím si je k snídani :)

      Delete
  2. Já zbožňuju Ingrid :) Navíc jsem stejný typ,

    ReplyDelete
  3. ďakujem za tip :) pre mňa je novou rachhloves.

    ReplyDelete
  4. Ahoj, dost jsem si oblíbila youtuberky z USA: MayBaby https://www.youtube.com/channel/UCJi_befq0YDYJ9fCeyHxJbg Má skvělý diy nápady, a také zajímavá videa.
    A grav3yardgirl https://www.youtube.com/user/grav3yardgirl je trochu "blázen" v dobrym slova smyslu, ale její videa jsou zajímavý.

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...