Friday, March 7, 2014

Makeup a skincare wishlist

V poslední době se začínám z efektní kosmetiky přeorientovávat na efektivní. V praxi to znamená, že při výběru věcí začínám číst prvně složení, pak až recenze. Koupit si za tisícovku krém s hodnocením 5,0 na MUA ale s alkoholem, parabeny a silikony pro mě přestává být zajímavé ( tuhle jsem hledala pánský krém s přijatelným složením a byla jsem překvapená, jak málo se jich dá najít).

Přesto ale recenze pořád čtu a výsledkem jsou tyto wishlisty:


(Kromě toho, že byl obrázek původně bílý, je vše OK, bloggere :D )

1, Evolve maska - Ozpěvovaná na blogu Den je krásný. Složení super (tuhle jsem se dívala na masku Oriflame a samé parabeny, haha :) ). Cena v obchodu biooo.cz myslím nad 500, takže to vidím jako odměnu za dopsání bakalářky.

2, Boscia Tsubaki beauty oil - hodně nedávno o něm psala Talka ze Zlatosféry a opěvovala ho teda hodně. Tak jsem si ho dala do mého USA wishlistu ( to asi jen kosmetickej maniak může mít v google doc založený kosmetický wishlisty podle zemí :) ).

3, Hydraluron - opět mnoha skincare maniačkami milovaný produkt v péči o pleť. Je na mém UK wishlistu :D, protože zatím z Boots objednávat nechci, radši si do UK zajedu někdy za odměnu osobně.

4, Kiehls - Midnight recovery serum - je snad profláknutější produkt než tento? Ne. Takže chci zkusit.

5, NeoStrata Ultra Smoothing Cream - moje naděje na vyřešení takové mini krupičky, kterou mám na čele snad nastálo. Na MUA hodnocení 4,5, tak let´s see. Je to dost chemie, ale za zkoušku to stojí.






1, Gosh - Flower Power tvářenka - měla ji FleurDeForce na svatbě, tak jsem si říkala, že to je dostatečná recenze o její výdrži. Má ji ráda i Tati z LifeGlameGuru a mnozí další. Na SK wishlistu :D (je v jednom českém eshopu, ale nechce se mi platit pošta, když na Slovensko jezdím poměrně často).

2, Mac - Syrup - klasikááá. My lips but better rtěnka. 

3, Revlon - lepidlo na řasy. Mám DUO už v dost strašným stavu (proexpirovaný?) a poslední dobou se na YT začínají objevovat čím dál častěji pozitivní recenze na tohle lepidlo. Má štěteček jako na tekuté linky a prý se s ním dobře pracuje.

4, UD - Naked Skin Weightless Ultra Definition Liquid Makeup - Mluví o něm často Dani z CoffeeBreakWithMe a mně se poslední dobou lehké makeupy moc líbí. Cena vyšší...ale stejně se mi podle recenzí zamlouvá...

5, Bourjois Healthy Mix - Mluví o něm Lisa, mluví o něm všichni. Na každodenní používání je mi líto vyhazovat 1000+ makeupy/podkladové krémy, takže tohle by mohla být dobrá volba.


Po čem toužíte vy? :)  

3 comments:

  1. Hydraluron mám také na UK wishlistu, ale přesně jak říkáš, radši si pro něj osobně zajedu :) Healthy Mix mi bohužel nesedí, ale UD Makeup už delší dobu vybírám, ale pořád si nejsem jistá odstínem :) Jinak já akutně potřebuji třeba arganový olej :)

    ReplyDelete
  2. Zaujal mě Hydraluron a Kiehls. A make-up od UD. Make-up od Bourjois mám v plánu si koupit už teď v březnu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/famous-beauties-lucie-kovandova_5.html

    ReplyDelete
  3. kiehls ma tiež láka, ospevovanie Hydraluronu človeka nemôže nechať chladným, možno sa už skôr než z boots oplatí kupovať z ebayu. Chcela by som ho vyskúšať, len sa bojím, či mi sadne, ale všetci sú ním tak nadšený, musím si ešte lepšie prejsť recenzie:) a bourjois mám, fajn make-up za takú cenu:)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...