Monday, April 28, 2014

Chci mít delší/hustší/tmavší řasy - fáze nula

Pro začátek uvedu tento článek sebevědomou větou, že moje řasy jsou fajn :-). Jsou poměrně husté, zatočené, přiměřeně dlouhé i tmavé (jen na koncích světlejší). I tak bych ale chtěla ještě delší, hustší a tmavší :-). Hlavně delší.

Vím, že spousta z Vás si už někdy koupila nějaké sérum na růst, někdo používá speciální oční kapky, někdo ricínový olej. Já se pro teď rozhodla otestovat sérum Realash, které mi bylo nabídnuto k recenzi. Budu si ho pravidelně mazat na očka každý večer a ukážu Vám fotky, jak se řasy mění.

Pro začátek začneme stavem nula, tj. nenamalované řasy bez použití séra. Hlavně na krajích oka mám světlejší konce (a v oku krásné žilky po celovíkendovém učení se, mňam).



Ještě musím dodat, že výrobek přišel krásně zabalený, což se mi moc líbí. Jedna věc je zabalit to normálně, druhá je vyhrát si s tím. Takže plusový bod za to :)





Tak uvidíme, jak to bude fungovat. Ozvu se Vám za nějaký čas s výsledky :)

2 comments:

  1. krasne zabalene!

    Ak sa rada staráš o vlásky pozývam na giveaway o vlasový balíček tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. Tohle sérum jsem už párkrát viděla a četla jsem na něj i nějaké recenze. Docela si ho holky pochvalovaly. Jsem zvědavá, jak bude fungovat na tobě ;)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...