Tuesday, April 22, 2014

Testování: Jak jsem po několika letech zkusila vlasovou kosmetiku z drogerie

Musím se přiznat, že už několik let nepoužívám šampóny a kondicionéry z drogerie. Po takové době dostanete chuť si "testnout", zda jste před roky měli fakt čistou mysl, když jste se rozhodli pro výrobky hůře dostupné a / nebo dražší. Proto tak trochu v úvodu předesílám, že nejsem běžná "drogériová nákupčí" vlasové kosmetiky, čímž může být moje recenze silně ovlivněna :-).

Rozhodla jsem se tedy otestovat nabízenou sadu: šampon, kondicioner a péče GlissKur a uhlazující mlíčko na vlasy od got2be, které si kdysi chválila na blogu Mia.




Abychom začaly pozitivně, jako první Vám napíšu své dojmy z anti-frizz mlíčka Smooth and chic got2be. Mně osobně voní pěkně, tak nevlezle ovocně, něco jako tigi vůně utlumená na přijatelnou intenzitu :-). Co se funkce týče, mlíčko vlasy uhladí, ale nemastí. Vím, že tahle věta se už používá jako kosmetická fráze, ale fakt. Přípravek má takovou příjemnou konzistenci a opravdu jsem na vlasech nepozorovala, že by nějak ztratily na objemu nebo se zmastily. Moc příjemná záležitost. Pokud chcete něco voňavého na průměrné uhlazení (na totálně krepaté vlasy bych asi volila něco silnějšího), je to dobrá volba.

Konzistence Smooth and chic od got2be

Teď se přesuneme do trošku méně pozitivní roviny. A znova připomínám, že vím, že asi nejsem cílová skupina zákaznic, ale co už :) Jdem na to.

Šampón GlissKur Ultimate Oil Elixir - tahle věc mi voní. To je plus. Ale tak asi jediné. Ne počkat, ještě obal ujde - víčko se dobře otvírá i s mokrýma rukama. Konzistence je ok, ale co mi hrozně vadí, jsou ty třpytečky. Kdo si chce umývat vlasy třpytečkama? Ano, je to efektní, ale rozhodně ne efektivní.
Jakože...dobře, měla jsem i horší šampóny, ale asi mi z principu vadí dávat si na hlavu třpytky, když chci z vlasů (a z pokožky hlavy!) právě všechno nepatřičné sundat. Jinak po tomto šampónu se mi mastily vlasy rychleji než obvykle a to jsou ted v módu "normální vlasy". To bude asi díky typickému SLS-silikonovému složení. Za mě nedoporučuju každému, kdo si nechce zacpávat vlasovou pokožku silikonama a třpytkama.



Kondicionér Ultimate GlissKur Oil Elixir - Kondicionér nebyl oproti šampónu tak špatnej. Asi bych si ho v dobách nouze dala na poličku ve sprše, ale moje první volba mezi ostatními by to opravdu nebyla. Moje vlasy bych nenazvala jemnými a přesto jsem měla pocit, že po použití tohoto kondicionéru jakoby ztěžkly. Znám ale i slečny, které si tento kondicionér pochvalují...takže tohle bude asi hop nebo trop. Mně osobně přijde jako takový drogeriový průměr s hutnou konzistencí.



Intenzivní péče GlissKur Oil Elixir pro namáhané a lámající se vlasy - tahle totálně třpytivá záležitost je jediným výrobkem z řady, kterému bych ty třpytky odpustila. Balení je pěkné, vkusné. Vlásky jsou po aplikaci hladší a o trochu více lesklé. Vůně je mi příjemná a nemusíte se bát, že vám "přehluší" parfém, po chvilce z vlasů zmizí. Pokud budu zase upřímná, tak se podle mého názoru jedná o takovou fajn drogérkovou olejovou péči, která byla, je a bude fajn. Nic víc, nic míň. Takový výrobek lehce nadprůměrný v drogerce, průměrný ve srovnání s podobnými produkty na trhu obecně. Při dalším výběru péče bych si osobně pořídila nějakou výživnější.




Tak a máte to. Jsem na péči o vlasy dost náročná a potvrdila jsem si, že některé výrobky v drogerii asi kupovat ještě dlouho nebudu. Ale musím říct, že uhlazující mlíčko bylo milým překvapením a poměr cena/výkon/objem je moc fajn.

P.S.: Děkuji za zaslání výrobků k recenzi.

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...