Tuesday, April 22, 2014

Too Faced rozjasňovač - Candlelight Glow

Před nákupem tohoto rozjasňovače jsem vlastnila dlouhou dobu jen jeden, který jsem milovala a absolutně mi stačil (ten Sephorácký). Obsahoval takové mikrotřpytky a hezky rozjasňoval. Čím dál víc mě ale lákala představa zkusit nějaký rozjasňovač "perleťový". Tak jsem po zkušenostech s bronzerem Chocolate Soleil, který je dokonalý, zamířila ke stojanu téže značky - Too Faced a vybrala si Candelight Glow.

Balení: Z venku je to fuj (to nemohli vymyslet něco...ehm...vkusnějšího? Vypadá to jak nálepka disney pohádky Kárska a zvíře na zažloutlém plastovém víčku). Zevnitř velké zrcátko a krásný reliéf "lustru" (má to nějaký lahodnější název v českém jazyce? :D ) na rozjasňovači samotném.

Jak se mi pozdává produkt: Pokud hledáte dost intenzivní rozjasňovač, tohle je pro vás. Pokud přirozený, radši bych se poohlédla jinde. Mně se tento zamlouvá i přesto, že ho musíte nanášet lehkou rukou. Hodí se skvěle pod obočí a jemně nanesený na lícní kosti. Poprašovat s ním nos nebo čelo bych raději nezkoušela. Růžová část je decentnější (dávám na tváře), bílá výraznější (dávám pod obočí) - dá se použít i jako slušivý rozjasňující oční stín.

Celkově jsem spokojená, i když bych si produkt nekoupila znova. Asi jsem dospěla k tomu, že mikrotřpytečky mi osobně vyhovují více než "perleťové" rozjasňovače.

Dostupnost: Sephora, cenu si nepamatuji, ale pohybuje se okolo 500,-600,- Kč.



Néé, bloger mi pokazil fotku :( Ale tak barvy vidíte na té další, tady jde hlavně o ten lustr :)

L ->P: Bílá část, růžová část, obě smíchané

1 comment:

  1. Jééé, tak pro mě by byl naopak přesně ideální :))

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...