Friday, June 13, 2014

Feelunique a CLO

Ahoj krásky,
doteď jsem objednávala z lookfantastic.co.uk a zboží mi vždycky rychle došlo, tak jsem byla spokojená. Nedávno jsem ale objednala z feelunique, protože měli něco, co na lookfantastics ne.
Dost mě překvapuje, že se o tom nikde nepíše, ale Feelunique, ač GB obchod, není součástí EU. Takže Vám za balíček krásně vyměří clo a dph, plus platíte poště za vyřízení.

To jen takové varování pro ty, kdo tam třeba jako já budou objednávat poprvé, abyste věděly, že se musíte vejít do mimoEU limitu, prokud nechcete řešit tyhle hlouposti.

Mějte hezký den!
M.

17 comments:

  1. zvláštne, ja som odtiaľ kupovala Clarissonic za 150 € a žiadne clo ani DPH poplatky navyše som nedostala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nechala sis to posílat na Slovensko? Přítel říkal, že na Slovensku se tyhle poštovní věci nehrotí tak jako v ČR...

      Delete
  2. já jsem měla nákup asi za 2 tisíce a taky jsem nic neplatila. Feelunique sídlí na ostrově Jersey, jestli to posílaji odtud tak by se dph platit nemělo podle mě

    ReplyDelete
    Replies
    1. Právěže Jersey není součástí EU, pouze s ní má obchodní vztahy (ahoj wikipedie). Takže buď to posílali dřív odjinuď nebo jste měli štěstí na hodného celníka...

      Delete
    2. jasně, není součástí EU, ale platí volný obchod s EU (http://www.gov.je/GOVERNMENT/JERSEYWORLD/INTERNATIONALAFFAIRS/Pages/RelationshipEUandUK.aspx) a po mě nikdy dph nechtěli, takže si myslím, že to tak je

      Delete
  3. Slyšela jsem, že CLO i DPH vrací, údejně stačí postupovat dle tohoto (okopírováno z diskuze u článku Černé Moory)
    http://www.feelunique.com/help/21492738/topic/22143637-vat-and-customs-tax

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa, díky, to zní dost dobře. Zkusím to :-)

      Delete
  4. Je to tam niekde napisane, ale vracaju to, ked si zaziadas a naskenujes im potvrdenku :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc, pošlu jim to a dám vědět, jak to dopadlo :)

      Delete
  5. Fakt to vrací, takže napsat, poslat potvrzení kolik jsi doplácela a je to :)

    ReplyDelete
  6. Uctuje se jen dph, ne clo, plati u nich stejny rezim jako u cheapsmells, rozebrano detailne tady: http://cernamoora.blogspot.cz/2012/01/dorucovani-z-cheapsmellscom-plati-se.html

    Ale feelunique ho vraci, viz ten odkaz vyse, staci jim napsat a ofotit faktury

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, na ten Tvuj clanek jsem narazila :) Diky za rady...je to kopa administrativy a to se mi ted vubec nehodi...ale co uz..

      Delete
  7. To jsou mi novinky, mám asi štěstí. Nakupuju tam více, než 3-4 roky,vcelku pravidelně a skoro vždy je to za několik tisíc. Neplatila jsem nikdy nic, ani to dphčko.

    ReplyDelete
  8. také mě to překvapuje, kupuji u nich už téměř pět let a nikdy mi žádné dph (natož clo) nevyměřili

    ReplyDelete
  9. Vyměřují DPH z částky nad 22 liber, právě teď jsem jim odeslala ofocený papír s vypočteným DPH a do 10 minut mi vše co jsem zaplatila odeslali s velkou omluvou na účet.

    ReplyDelete
  10. bohužel jsem tohle také zjistila.. objednávala jsem poprvé a samozřejmě jsem to netušila. naštěstí jsem DPH platit nemusela, pouze jsem poště zaplatila za vyřízení celního řízení a čekala jak blbec. no byla jsem naštvaná, co budu povídat.

    ReplyDelete
  11. Ahoj, ja som tiez objednavala z feelunique kozmetiku, a nezadrzali mi balik na colnici. Az pred par dnami som sa to dozvedela, ze je to mozne. Ale co som citala na nete, tak na Slovensku to nie je az tak strasne. Kamarat, ktory sa vyzna v tychto veciach, mi povedal, ze je to tym, ze mame euro. Naozaj, asi mat euro, ulahci vela veci, tak prajem, aby ste aj vy ho mali co najskor:-) Ivana

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...